Uitgerekend Juli 2019 ♡

@LRE87 wat vervelend meid dat je nog niet fit bent :( maar die menstruatieachtige krampjes herken ik hoor. Heb het ook en het maakt me soms wel wat bang. Ik heb overigens nog geen enkel bloedverlies gehad, jij? Hoe ver ben jij nu? Ik denk 5 weken en 5 dagen. Voel me vandaag ook echt belabberd. Wil morgen weer aan het werk dus ik hoop dat ik opknap.

@Cisleft Ja die angst deel ik met je hoor... zo spannend.. over 1.5 week mijn eerste echo, de tijd gaat zo sloom :(

Hey Lau! Nee ik ook nog geen enkel bloedverlies gehad, daar hou ik me maar aan vast. Dat stelt wel gerust! 
Hoop ook dat je wat opknapt! Dit vraagt natuurlijk veel van je lijf en je weerstand is een stuk lager, dus niet gek dat we ons zo lamlendig voelen! 
Beterschap! 

Wat veel nieuwe al hier.. Gefeliciteerd allemaal! 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier nog maar weinig kijk nu we ook de fb groep hebben.. veel leuker en persoonlijker.. Heb de eerste echo foto al voorbij zien komen.. 
Ik twijfelde even over hoe geheim de groep is maar volgens mij is hij echt onvindbaar voor vreemden.. 
Dus meld jullie allemaal  maar aan ?

Gefeliciteerd allemaal! Ik had vorige week woensdag ook 3 keer positief getest. De eerste 2 keer een redelijk streepje te zien en toen voor de zekerheid nog een CB test en daar kwam 1-2 weken op tevoorschijn. Ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten. Het is nu nog zo onwerkelijk. 
Dit is mijn eerste zwangerschap en ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat het in 1 x raak zou zijn. Ik ben 36 en mijn vriend is 42 dus eerlijk gezegd had ik in mijn achterhoofd al dat het misschien niet eens meer zou gebeuren. Mijn moeder was vroeg in de overgang dus dat zat toch in mijn achterhoofd. Des te bijzonder dat we, vanaf het moment dat we hadden besloten om maar te zien hoe het zou gaan lopen, het ook meteen raak was! 
Ik vind het nu ook heel spannend allemaal. Op 27 november staat dr eerste echo gepland en ik tel de dagen af. Ik heb het alleen aan een vriendin verteld omdat ik het echt even met iemand moest delen. We willen het eigenlijk pas vertellen na de echo maar ik hoop dat ik tot die tijd kan wachten.

qua kwaaltjes heb ik tot nu toe alleen nog maar last van mijn onderrug en mijn buik voelt gespannen. Soort menstruatiekramp maar dan toch heel anders. Tot vrijdag had ik al ruim een week last van vermoeidheid maar dat is sinds dit weekend wel weer beter geworden.
ik meld me ook graag aan voor de Facebook groep!

Ik vind net een klein beetje bruine afscheiding in mijn ondergoed en met afvegen is het heel licht roze. Hopelijk gaat dit niet doorzetten. Ik heb geen buikpijn, dus dat lijkt mij positief.
Vanmiddag waren mijn borsten wel ineens een stuk minder gevoelig dan tot dusver, maar vanavond is het wel weer iets gevoeliger geworden. Lekker onzeker wordt je hiervan, bah. 

Terug
Bovenaan