Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ik vrees dat het foute boel is. Verlies nu best wat bloed. Echt rode druppels en met afvegen zat er wat slijm bij. Borsten zijn nu ook bijna niet gevoelig meer en verder had ik toch al nergens last van. Balen dit zeg pff

Goedemorgen dames,
vrijdag positief getest.. geheel onverwachts maar zeker heel welkom.. ik was ook gewoon aan de pil.. afgelopen 4a5 weken veel hoofdpijn, misselijk en vreselijk moe.. de verloskundige denkt dan ook dat we iets langer al in verwachting zijn. ( uitgerekende datum zal dan juni zijn, maar mag ik me wel bij jullie aansluiten?)
wij hebben vrijdag de eerste echo, super spannend.☺️

Hoi lieve meiden,
Ik wil mij graag aanmelden bij de juli groep! Vorige week positief getest en uitgerekend op 10 juli. Ik verwacht mijn 2e kindje. 30 november pas mijn eerste echo en het duurt nog echt veel te lang!
Hoop dat alles goed verloopt. Heb naast vermoeidheid en enorme honger (ik geef nog bv) geen klachten gelukkig.
Ben er dit keer nog net zoveel mee bezig als de vorige keer hihi, spannende weken worden dit!

Vraagje: maken jullie je ook meteen zorgen als je je beter voelt? Heb de afgelopen dagen veel last van m'n darmen gehad en nu opeens niet meer. Ook ben ik - op een plas pauze om half 2  - de nacht zonder wakker liggen doorgekomen.  Pfff maak me dus meteen zorgen. Iemand geruststellende woorden? 

Dag Dames,
Graag zou ik me op facebook willen aansluiten, dat praat toch wat makkelijker.
Moet ik dan Debbie Javèn toevoegen? En is het echt niet te zien voor de rest van de wereld? Bent als de dood dat mensen er achter gaan komen, we hebben volgende week de eerste echo en wil het hierna pas gaan vertellen aan de familie. 

Hoi! Ik sluit mij ook graag aan hier. Had vandaag of morgen mijn nod. Test sinds zondag positief! Nog super pril maar wat ging deze keer snel. Als alles goed gaat wordt dit ons tweede kindje. Nadeel van zo vroeg erachter komen is zo lang te moeten wachten om het van de daken te schreeuwen haha

Terug
Bovenaan