Uitgerekend Juli 2019 ♡

@LRE87 leuk zeg, lopen we idd beetje gelijk
@Stiekemmeelezen Ja ik voel mij vandaag ook goed en dat is fijn maar stiekem voel je je ook onzeker worden.. zo lastig :( 
@Iewie Nee toch?? Hoe gaat het nu?? Dat is schrikken zeg..

Hoi meiden, gefeliciteerd? 
Maandag positief getest en vandaag nog eens, nu is het streepje n knaller geworden.
2e zwangerschap, vorige is misgelopen en veel in t ziekenhuis geweest, na opname daar bevallen in juli. Bizar dat nu weer juli op de planning staat, maar heel gelukkig. Hopelijk rond 13 juli ons eerste kindje in onze armen, kan niet wachten! 
Werk zelf in t ziekenhuis en zie veel zwangeren en schattige pasgeboren?
Vanmorgen tijdje gebeld met de verloskundige en eerste (vroege) echo op 29-11 ?
Zitten jullie hier nog of vooral op FB? Het lijkt me fijn om een en ander te kunnen delen met jullie. 

@Kershje.. gefeliciteerd? super! Leuk dat je mee komt kletsen. Ik zit niet op de Facebook pagina, wil na mijn eerste (hopelijk goede) echo aansluiten, durf het gewoon nog niet aan terwijl hij gewoon geheim is maar toch haha :) 
Ik zal het echo lijstje weer even aanvullen!

?Eerste echo’s:?
9 november: Kleineverassing
13 november: Neusje, LilianBerin
14 november: Strawberryc
15 november: 
LRE87+Kyara+MamavanJav
17 november: Lauu
21 november: Stiekemmeelezen, N88
22 november: 
Bloesem+Molliee+Gebruiker10095993+Verrassingvanons
23 november: Juuno+MamavanLief
26 november: Hiworld+Reginaaa
27 november:
Iewie, PJ, Sailster, Cisleft
29 november: Kershje, EsthervanG
30 november: Mamaofthree, Ummie
3 december: WR
4 december: Eikeltje
10 december: Nienkee
13 december: SimoneB

Hoi hoi!
Gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is! 

Ik deed gisteren voor het eerst een zwangerschapstest, en deze was positief! De uitgerekende datum zou 9 juli moeten zijn! De afgelopen week had ik pijnlijke borsten, wat ik normaal echt niet heb. Daarom heb ik zo snel al een zwangerschapstest gedaan.

Ook wel erg spannend allemaal. Ik lees hier van sommige dat die al een echo gepland hebben staan. Bij welke week ga je de eerste echo plannen? Ik zit nu in de 5e week. :) 

Liefs!

[quote quote=10130206]Vraagje: maken jullie je ook meteen zorgen als je je beter voelt? Heb de afgelopen dagen veel last van m’n darmen gehad en nu opeens niet meer. Ook ben ik – op een plas pauze om half 2 – de nacht zonder wakker liggen doorgekomen. Pfff maak me dus meteen zorgen. Iemand geruststellende woorden?[/quote]
Hoi! Ik zou zeggen; niets om je zorgen over te maken. Geniet er van zou ik zeggen. Ik herken het van mijn eerste zwangerschap. Krampen komen en gingen; werd weggezet als bandenpijn en/of uitrekken baarmoeder. Rond de 6 of 7e week werd ik pas misselijk. Net een griep die niet door wilde zetten zeg maar en dat een week lang. Gelukkig hielp de emesafene, die misselijkheid wordt je wel een keer zat! Ik zou mij dus nog niet druk maken :)

@ Laurajk: nu heb ik gelijk gebeld naar de VK?. Vandaag 4w 3dgn volgens de berekening van de VK.
Nu ik beetje op tijd belde kon ik zelf een datum kiezen voor de afspraken dan hebben we net voor de kerst de 2e echo gehad dat vond ik wel fijn. Bij de 1e echo zal ik dan 7,5wk zijn vind dat wel n mooie tijd ?? ook weer niet te vroeg. De dorps praktijk waar ik bij zit is maar 3dgn en alleen overdag geopend dus moet dat beetje taktisch regelen met werk. 

Terug
Bovenaan