Uitgerekend Juli 2019 ♡

@sanivdg ik heb gisteren een bulletjournal gekocht bij Action en wil daarin zelf beetje creatief doen en daarin mijn zwangerschap bij houden. Ik had al leuke ideeën opgedaan via Pinterest. 

Hoi iedereen!
Afgelopen woensdag 3 dagen voor nod er achter gekomen dat ik zwanger ben van ons 2e kindje. Geheel niet gepland. Maar zeer welkom. Volgens mijn berekening ben ik 21 juli uitgerekend.
Ik lees ergens over een facebook groepje. Hoeveel leden telt deze inmiddels? Een klein intiem groepje spreekt mij nl erg aan
Liefs Lilian!

Hoi allemaal,

Het begint moment erg druk te worden op de Facebook groep. Een beetje té druk eigenlijk.. we hebben besloten om niet meer leden te accepteren aangezien we al tegen de 50 leden zitten. Degene die mij een verzoek hebben gestuurd ga ik dan ook niet meer accepteren. Is het eventueel een idee dat een nieuwe Facebookgroep word gestart onder jullie? Ik zie namelijk dat er enorme interesse naar is. 

Liefs

Hoii meiden, tijdje niks van me laten horen..
@LRE87 Het gaat goed! Wel steeds misselijker hoor.. nog niet gebraakt. En jij? Verder veel moe en af en toe nog buikpijn maar verder geen bloedverlies nog gehad en voel me hartstikke dankbaar en blij :) nu 6 weken en 3 dagen. Zaterdag aanstaande de echo.. zo'n zin in!!!! Wanneer is jouwe ook alweer? 
Gefeliciteerd alle nieuwe meiden met jullie zwangerschap?

Ohh mooi zo! Begon me al zorgen te maken omdat ik steeds niks van je hoorde. Gelukkig gaat het goed! 

Hier ook behoorlijk misselijk, ook nog niet overgegeven maar zit er soms dicht tegenaan! Herken ik niet van mijn vorige zwangerschap.. merk dat het help om regelmatig te eten en niet te veel. Avondeten staat me echt tegen! Mijn borsten doen zeer en ik heb inderdaad ook af en toe krampen. Die krampen en af en toe een goede dag/dagen tussendoor maken me wel eens echt onzeker.. 

Ik heb donderdag de echo, zooo spannend!!! 
Kan niet wachten! 

Terug
Bovenaan