Uitgerekend Juli 2019 ♡

@ LRE87 ik heb al een intakegesprek gehad bij de Verloskundige en ze zei dat ok altijd mag bellen met vragen. Na nacht 5 met krampen waar ik wakker van werd, toch maar gebeld. Zij wist me gerust te stellen; op basis van wat ik vertelde gaat ze er vanuit dat het spierpijn in en om de baarmoeder is en dat het s nachts erger was door wat ik overdag doe. Dagen er na iets opgelet en ook meteen beter geslapen. Nu al beetje bang voor vannacht, nadat ik vandaag een wedstrijd heb gehockeyd....

Dag allemaal,
gefeliciteerd allen❤️
Tijdens een vakantie (zonder manlief) erachter gekomen dat ik zwanger ben, uitgerekend 16 juli. We zijn al twee jaar bezig en de tweede IUI poging lijkt te zijn gelukt, eerste zwangerschap.
Ik ben super blij, maar omdat we al zo lang bezig zijn en zo vaak teleurgesteld zijn ben ik ook erg onzeker, het helpt ook niet nog een week zo ver van huis te zijn.
Heb tot nu toe pijnlijke borsten, last van wat krampjes en zeurtjes in mn buik (er wordt vast wat ruimte gemaakt denk ik?) en meer honger en wat vermoeider dan normaal (al kan dit laatste ook komen door het reizen).
Komende weken zijn spannend, 28 nov eerste echo in het ziekenhuis.

liefs,

@lepeltjelepeltje ja was zeker gek. Ik voelde wat gerommel in Mn buik en was wat emotioneel dus ik dacht ik doe een test want dan zal de ongesteldheid vanzelf doorbreken (mijn lichaam is kei in  schijnzwangeren heb ik inmiddels geleerd) en toen zag ik dus een plusje; meteen naar de winkel gelopen (in pyama) om er nog eentje te halen die het zegt “pregnant”. Toen Mn man gebeld (was daar 5 uur in de ochtend).

Ben nu in de USA dus de zorg is gelukkig goed, had namelijk dag na de testen brandend gevoel bij plassen, ik Mn eigen ziekenhuis gebeld die wilden toch dat ik Mn urine hier liet testen dus een dag later zat ik in een medical clinic. Gelukkig geen blaasontsteking. Ik ben op vakantie met een vriendinnetje, die weet het wel (ze wist ook van de medische molen in t ziekenhuis) alleen is zij nooit zwanger geweest of ermee bezig dus het is lastig om te praten over de onzekerheden..

Ladies ik heb jullie ervaring nodig..
Ik heb afgelopen vrijdag een clearblue zwangerschapstest gedaan. Hierop was echt een heeeel licht plusje op te zien. Vrijdag middag en zaterdagochtend heb ik een sensitest gedaan deze was zaterdag iets duidelijker dan vrijdag. Maar ook hierop was het geen knal streepje. Nu heb ik vanochtend beide gedaan en het was wel iets duidelijker maar nog geen knal. Mijn nod was gisteren. Ondanks dat ik veel berichtjes lees van een streepje is een streepje durf ik er niet in te geloven omdat ik bang ben voor de teleurstelling. Wanneer hebben jullie de vk gebeld voor een afspraak?
Please let me know.

@LRE87 Lief van je maar dat hoeft niet hoor? gaat goed!
Maar wij hebben wel exact dezelfde symptomen haha, grappig.. bij mij zit het overgeven er soms ook dicht tegengaan, maar even goed doorademen, slokje water of even op stukje gember kauwen en het zakt weer af. Dat vind ik dus zo gek haha dat het soms komt en dan in ene weer hellemaal weg is. Echt met vlagen dus. Herken je dit? En inderdaad avondeten staat mij ook tegen en bij mij helpt het ook om steeds kleine beetjes te eten. 
Leuk donderdag je echo, hoe laat?? Laat je het weten? Dan ben je ongeveer 7 weken zeker? Ik dus zaterdag en ik tel de dagen echt af.. zo spannend.. en ik denk dat het een inwendige echo wordt. Bij jou ook? Ook nog effe spannend maar ach ik wil zooo graag het kloppende hartje zien!!?

Terug
Bovenaan