Uitgerekend Juli 2019 ♡

@gebruiker10097287, ik ben nu ook 7 weken zwanger en ook veel last van vermoeidheid. Helaas nu ook keelontsteking erbij. Heb veel kwaaltjes behalve echt overgeven gelukkig .
Lastig met werk, ik heb op het moment geen werk.. ik denk dat je gewoon goed moet luisteren naar je lichaam en zoveel mogelijk dat kan proberen te slapen. En anders toch je werk inlichten... Je zwangerschap gaat toch voor werken? 
Wat heb jij veel echo's zeg! Ik kan niet wachten tot ik mijn echo heb.... Helaas nog 2 weken geduld... Is er een reden dat je zo vaak echo's krijgt? 

@Lauu: ja zo’n inwendige echo heb ik wel vaker gehad.. niet mijn hobby omdat ik het gewoon ongemakkelijk vind om zo in die stoel te liggen maar het doet verder geen pijn ofzo hoor! 

mijn 1e zwangerschap kreeg ik n vroege echo vergoed was toen 8 of 9 weken, termijnecho ook vergoed. 
Nu weer zwanger en mag nu weer 2x n echo, beide vergoed. Als ik jou was evt informeren bij n andere verloskunde praktijk? Hoor trouwens wel eens dat t per verloskundige kan schelen, vriendin zat bij dezelfde pr maar andere verloskundige en kreeg alleen een echo met 12w.. vond dat wel beetje apart. Waarom zij niet en ik wel?
Voel me best OK wel beetje duizelig gewoon de hele dag, dat komt miss wel van de erge vermoeidheid ? heb ook de steekjes zeurtjes en krampjes li re boven onder ? paar x beetje  misselijk maar dat wordt denk ik weer rond week 6 erger Haha. Denk dat t wel goed gaat dus☺️
Inwendige echo is uiteindelijk niet meer zo naar/gek als je t hartje ziet ?

Saarrtje, niet meteen zorgen maken. Een collega van me had ook echt bijna nergens last van, pas later in de zwangerschap van wat maagzuur verder soms wat moe. 

Het is echt heel verschillend per praktijk hoeveel echo’s je krijgt. Ik krijg de eerste met 8 weken, dan de termijnecho tussen 10-12 weken, 20 wekenecho en liggingsecho met 36 weken. En natuurlijk vaker als daar een reden voor is. 
Zojuist vond ik met opruimen nog een paar ovulatietesten, vond het wel leuk om eens te proberen of ze echt reageren als je zwanger bent. Ben nu goed 5 weken zwanger en jeetje wat een knaller, nog niet eerder zo gezien!  Grappig dat dat werkt zeg. 

o0gqp5osn.jpeg

Terug
Bovenaan