Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hoi!

ik ben ook uitgerekend in juli. Het nieuws moet nog wel echt even inzinken hoor?.
hebben jullie ook dat je eerst een tijdje bepaalde symptomen hebt en dat die ineens weg zijn? (Veel gerommel in je buik en dan ineens niet meer). Echt mega irritant dat lange wachten op die eerste echo ?

Hey,
Sinds vorige week weet ik na een positieve zwangerschapstest en een bloedname bij de huisarts dat ik zwanger ben. Ik zou dan ook graag mee kletsen.
Het is mijn eerste zwangerschap en ik ben vrij ongerust. Heb op 10 december mijn eerste consultatie bij de gynaecoloog en hopelijk ineens een echo. Ben dan een 8 weken vermoed ik.
Heb al 2 nachten last gehad van buikpijn. Lijkt een beetje op de buikkrampen die je hebt wanneer je ongesteld gaat worden. Maar deze zijn dan veel korter (5 minuten ofzo). kunnen ook mijn darmen zijn, kan het niet goed plaatsen. Of misschien een combinatie.
Herkennen jullie dit?
@poef ja soms ben ik een beetje misselijk en dan een dag weer niet. Borsten blijven wel pijn doen, meer en meer heb ik de indruk.
Hopelijk krijgt iedereen hier volgend jaar een wolk van een baby.

Dem9
Ik denk wel dat er behoefte is aan een groep! Er is al een groep, maar deze is gesloten om het klein te houden..

Er waren wel veel die zich nog wilden aansluiten, maar niemand heeft het initiatief genomen nog om hem aan te maken.
Maak jij de facebook groep aan hah.

Hoi allemaal! Ik heb vanaf afgelopen vrijdag al een positieve test in mijn handen! Afgelopen maandag was mijn nod. Ondertussen al 4 testen gedaan en elke dag word de streep duidelijker! Vandaag weer getest, en een dikke vette streep, joeppie! 24 juli uitgerekend, volgens mijn berekening! 

Hoi allemaal! Ik heb vanaf afgelopen vrijdag al een positieve test in mijn handen! Afgelopen maandag was mijn nod. Ondertussen al 4 testen gedaan en elke dag word de streep duidelijker! Vandaag weer getest, en een dikke vette streep, joeppie! 24 juli uitgerekend, volgens mijn berekening! 

Hoi allemaal,
inmiddels heb ik een alweer een paar weken geleden een positieve test in handen gehad. Vanmiddag de eerste afspraak bij verloskundige gehad en een mooi echo met kloppend hartje gehad! Zo bijzonder! Volgens de echo ben ik nu 7 weken en 1 dag zwanger en uitgerekend op 2 juli.
Ik heb regelmatig al even meegelezen hier, dus voor iedereen ook gefeliciteerd!
Voor degene die benieuwd waren naar een inwendige echo; die viel mij echt reuze mee! Natuurlijk voelt het wat ongemakkelijk, maar zodra ik het beeld zag was ik alles vergeten! De verloskundige was ook zo handig, dat ze dat echoding er zonder enige moeite ongeveer blind in had zitten? dus vooral geen zorgen om maken!

een Facebook groep werkt denk ik wel overzichtelijker of niet? Ik vind een forum altijd lastig bij houden!

Hoi allemaal!
Ik sluit me dolgelukkig aan bij deze groep :-D ineens is de betekenis van een roze wolk duidelijk hihi 
Ik ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger en uitgerekend op 21 juli (volgens mijn eigen berekening) 
Als er een Facebook groep wordt gemaakt dan doe ik graag mee! Zo fijn om je geheim toch ergens te kunnen delen. 
Tot nu toe heb ik nog geen symptomen behalve af en toe een opgeblazen onderbuik. Mij hoor je niet klagen! 
Alle andere meiden gefeliciteerd met hetzelfde nieuws :)!!!

Terug
Bovenaan