Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hallo allemaal!
Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Vanmorgen heb ik ook positief getest! Ik ben zo super blij? Er was meteen een dikke duidelijke streep te zien. Ik ben daarna meteen doorgereden naar de drogist om een clearblue test te halen, deze was ook positief! Ik geloof het nog steeds niet, maar ben zo enorm blij! Wij gaan voor ons eerste kindje en eerste zwangerschap.
10 december heb ik mijn eerste echo, spannend.

Ik voel een constante druk op mijn buik (rond baarmoeder). Doet niet echt zeer maar fijn voelt het niet. Vanochtend had ik ook heeel lichtroze afscheiding. Ik begin mij toch wel zorgen te maken. Ik ben nog geen 5 weken

Hoi meiden, wat leuk dat jullie ook uitgerekend zijn in juli 2019! gefeliciteerd! Is het een idee om een geheime facebookgroep op te richten? Ik hoor wel of er animo voor is :) 

hey dames! Ik zit in een dilemma! Morgen 5 weken, ga ik eerst bij huisarts langs, daarna afspraak maken bij verloskundige. Maar t dilemma: Over 1,5 week heb ik functioneringsgesprek op mn werk. Maar wil t nog niet zeggen (liever eerst ouders, en ook nog niet zo vroeg omdat er nog veel mis kan gaan)
maar op de vraag: Hoe zie je aankomend jaar...etc. 
wat zouden jullie doen?
btw mijn werk is voornamelijk op kantoor (vast contract)

Terug
Bovenaan