Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hoi..

ik ben er sinds maandag achter dat ik zwanger ben ons 3e kindje en 4e zwangerschap heb voor de vorige een miskraam gehad.

ben alleen meeeeeega onzeker al 3 dagen ene positieve test maar mega menstruatie krampen geen bloed verlies of iets maar pff wat een ellende dit ?? herkenbaar??

volgens de berekening zou ik rond 24 juli uitgerekend zijn.

liefs 

[quote quote=10133094]Hoi Dames, Even een vraagje hier. Ik weet nu ruim een week dat ik zwanger ben. Maar heb dus al die tyd al buikpijn, zo’n menstruatieachtige krampen en pijn laag in de rug. Herkend iemand dit?[/quote]
Jep, ik heb ook vaak dit gevoel, helemaal beetje gek als ik het niet voel bijna! Ik weet ook een week dat ik zwanger ben, zit nu in week 5/6..
Volgens mij is dit “normaal” of iig niet vreemd..

Ik heb die krampen ook. Soms 's nachts erge en deze duren dan maar 5 minuten ongeveer. Volgens mij is het de combinatie van darmen en de baarmoeder die anders gaat zitten. Heb er toch al veel over gelezen dat dit normaal is.

Hoi,
Fijn dat ik niet de enige ben.
Hier ook ons 3e kindje, 4e zwangerschap. By my ging het by de allereerste zwangerschap niet goed. Daarna 2 goede zwangerschappen met 2 wolken van dochters, inmiddels 6 en 3 jaar. En deze zwangerschap, een volkomen verrassing. Maar toch weer anders dan de vorige. Toen heel misselijk. Nu vooral moe en dan die buikpijn.

Hallo Lieve Mamma's to be
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! 
Ik heb afgelopen maandag en vanochtend (donderdag) nu 2 testen gedaan. Die van maandag was een licht streepje maar vandaag kon ik toch wel duidelijk een roze streep zien :).
volgens de berekeningen ben ik nu 4 - 5 weken zwanger en uitgerekend tussen 20 en 24 juli (20 juli zou mooi zijn dat is onze trouwdatum).
Ik heb wel de afgelopen 2 dagen en nachten last van krampen in mijn buik maar het lijken meer op steken. Misselijkheid en maagzuur spelen nu langzaam op, pijn in mijn tepels en hele aanwezige darmen. 
Vanochtend wel een beetje onzeker geworden omdat ik wat bloed had bij het afvegen maar het was na 1x vegen weg (oudbloed).
Morgen naar het ziekenhuis om te kijken hoe alles gaat, na ruim een halfjaar proberen voor ons 1ste kindje en 35+ te zijn ben ik zo blij (maar wel terughoudend).
Wie heeft nog meer last van deze symptomen en is ook 35+ en bezig met het eerste kindje?
FBgroep is zeer welkom :)
Liefs,

Terug
Bovenaan