Uitgerekend Juli 2019 ♡

Tivie: gefeliciteerd? bij 4 weken en 4 dagen zit je volgens mij in je 5e week. Zo noemen ze dat dacht ik? Misschien dat je CB het daarom aangeeft?

Hoi dames,
Ik sluit me graag bij jullie aan. Ik heb vandaag getest en dacht nog een dag of 5-6 voor Nod te zitten maar de test was mega duidelijk. Heb dus clearblue erbij gedaan en die geeft al 3+ aan! TiVie dus een beetje hetzelfde als bij jou. Alleen dacht ik nu ongeveer 8-9 na eisprong te zitten en ik blijk dus al ongeveer 4 weken zwanger te zijn!
Ben nog een beetje overdonderd maar lees en schrijf graag met jullie mee. Mijn eerste echo staat over 4 weken!

Hoi dames..
Ik had net wat bruine afscheiding.. echr klein beetje. Ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger. Zou dat erg zijn? Heb geen buikpijn verder..

Hoi dames..
Ik had net wat bruine afscheiding.. echr klein beetje. Ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger. Zou dat erg zijn? Heb geen buikpijn verder..

beetje bruine afscheiding kan beetje oud bloed zijn van het innestelen. Ik had het vorige week ook. (dus hopelijk niet erg)
mijn eerste echo staat volgende week donderdag. Dan ben ik als goed s 6 weken+1 dag. Spannend!

Vlindertje, wauw! Net wat ze zeiden tegne je in t NODtopic. Vet relaxed dat je al voorbij nod bent :). En leuk je hier terug te zien, voelt vertrouwd! Ik heb mijn echo 4 december. 

Spannend Sani, dat is al bijna! Jaloers!

Hebben jullie veel last van symptomen? En zo ja welke?
Anders dan dat ik wist dat ik zwanger was, het gevoel had alsof ik een ballon in mijn buik had en vooral 's nachts gevoelige tepels heb ik vrij weinig last namelijk. 
Mocht iemand nog een tip hebben hoe ik minder last kan hebben van die tepels dan hoor ik het graag. Omdraaien 's nachts betekent nu dat ik wakker wordt omdat het gevoelig is.

Vlindertje, ik ben af en toe misselijk en ook gevoelige tepels. Het is dat ik ook weet dst ik zwanger ben want voel me verder heel goed  die verdere symptomen krijgen we nog denk ik ?

Terug
Bovenaan