Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hee meiden,
ik sluit me ook graag bij jullie aan! Ik had 13 nov mijn NOD. Ik had toen wel wat bruin bloedverlies/spotting en buikkramp waardoor ik dacht dat mijn menstruatie gewoon zou komen.. die kwam alleen niet en 15 nov had ik een positieve test in handen!! 16 nov gaf de clearblue 1-2 weken aan! 
Ik heb alleen sinds gisteravond een griepje en nu net verlies ik ineens wat meer donker rood en bruin bloed met wat kleine stolsels, geen krampen (sorry voor de tmi). Gister en eergister geen bloedverlies gehad wel buikkrampen.. Ik wordt er erg onzeker van!!!
ik ben zo bang dat het mis gaat! Zijn hier nog meer meiden met bloedverlies? Ik ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger volgens de app.. 24 juli 2019 uitgerekend

Gefeliciteerd allemaal. Ik sluit me graag aan. Ben vandaag 7 weken, uitgerekende datum 6 juli. Is voor ons de eerste, erg spannend allemaal. Veel misselijk, vooral ‘s nachts. Ik doe mee met moeders voor moeders ?. Wanneer vertellen jullie het aan familie/vrienden? Het is nu nog ons “geheimpje” maar vinden het steeds moeilijker om niets te zeggen. Ook omdat het de eerste keer is, is het straks wel fijn als je ervaringen/tips van iemand kan horen. Maar goed daar gaat dit forum vast ook al bij helpen ?

Hoi! Gefeliciteerd iedereen!!
Ik sluit me graag bij jullie aan. Ik heb op 30 oktober mijn eerste inseminatie gehad (ivm pcos en al bijna een jaar aan de clomid zonder resultaat) en mocht dinsdag 13 nov testen.. ik had natuurlijk geen geduld en heb de donderdag ervoor al getest ? een heeeel licht streepje die met de dag steeds duidelijker werd. Ik ben 23 juli uitgerekend. Ik ben zooooo blij maar ben ook zo onzeker! Ik heb afgelopen woensdag een beetje bruinverlies gehad en sinds donderdag elke dag een beetje lichtroze bloed?/afscheiding. Dit is mijn tweede zwangerschap en bij de eerste nooit bloedverlies gehad.. echo staat gepland op 3 december maar ik ga 26 nov t/m 1 dec op vakantie. Morgen denk maar even t ziekenhuis bellen om te vragen of het toch echt niet eerder kan die echo! 
Groetjes Mel

Hi allemaal! 
Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 
Ik sluit me ook graag aan. Afgelopen vrijdag positief getest en gisteren weer. Volgens eigen berekening zou de uitgerekende datum 22 juli zijn. De datum van mijn eerste echo weet ik nog niet, hier bel ik morgen voor .. spannend!
Verder heb ik eigenlijk nog nergens last van, behalve dat ik weinig zin heb in eten en en last heb van mijn buik. Rechts onder heb de hele tijd een drukkend gevoel, alsof er iets op knappen staat maar het doet geen pijn maar voelt een beetje ongemakkelijk. Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik weet ook niet of dit normaal is, kan er weinig over vinden. Hebben jullie hier ervaring mee? En wat zijn jullie klachten? 

@LRE87 Jaaaa gisteren eerste echo. Gewoon via de buik, was super... kloppend hartje en het zit op de juiste plek. Heel blij, meteen naar de ouders en schoonouders gesjeest. Ook heel blij! Super :) 

O wow Lauuy. Ik heb nog niet eens terug gehoord van de vlk. Ik heb me vrijdagochtend op de site aangemeld. Ik heb ook geen keuze hier. Alle vlks zitten aan dezelfde grote organisatie verbonden. Ik hoop toch echt voor de kerst ook een eerste echo te hebben.

Terug
Bovenaan