Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hallo allemaal!
Ik sluit me ook bij jullie aan! Vrijdag en zaterdag positieve zwangerschapstesten gehad. Volgens verschillende websites is mijn uitgerekende datum 26 juli 2019 ?
Spannend maar oh zo leuk! 
Liefs

Hoi allemaal,
Ook ik sluit me graag aan! Dinsdag positief getest en ben 23 juli uitgerekend van ons eerste kindje!
Ik merk dat ik dehele dag door boeren moet laten, af en toe een vlaag misselijkheid en ben vooral erg moe.
Ik heb een ontzettend opgezette buik.. ik pas mijn spijkerbroeken ook niet meer sinds dit weekend. Er zit een grote kans in dat ik zwanger ben van een tweeling maar ik heb de eerste echo pas 14 december.
Zijn er meer meiden met een ontzettend opgezette buik? Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!
En natuurlijk: iedereen hier van harte gefeliciteerd!
Groetjes Michelle

Gefeliciteerd lieve dames !! 
Na 6 positieve zwangerschapstesten kan ik jullie meedelen dat ook ik in juli 2019 uitgerekend ben van mijn eerste kindje? 
ben wel heel bang en heel onzeker maar hoop dat dat met de tijd wat minder is 

Hee allemaal,
ook ik kan me voorzichtig melden met uitgerekend in juli!!!
Ik kan het nog helemaal niet geloven eigenlijk.
14 oktober gestopt met de pil, om vervolgens 18 oktober ongesteld te worden .. nooit gedacht dat het uberhaupt mogelijk was om meteen zwanger te worden (dat maakt me nu ook wel onzeker) of het allemaal wel goed komt
afgelopen vrijdag middag een positieve clearbleu test in mijn handen gehad met 1-2 weken
Voor de zekerheid zaterdag ochtend nogmaals getest omdat we het allebei niet konden geloven en ja hoor weer zwanger 1-2 weken.
Volgens de berekeningen via verschillende sites ben ik vandaag 4 weken en 4 dagen zwanger en ben ik uitgerekend op 25 juli!
Deze week toch maar aan de bel trekken bij een verloskundige!
Ik heb nog weinig symptomen, af en toe wat zeurende pijn onder in mijn buik, en soms een licht misselijk gevoel..
Vorige week was ik heeeeeeeel vermoeid maar dat is nu door alle adreline verdwenen, kan ook nergens anders meer aan denken.. hoop zo dat we het geluk hebben dat alles goed mag gaan!
Leuk om hier wat te kletsen en voor iedereen heel veel succes!

Alle nieuwe meiden: Gefeliciteerd!
@LRE87: Hoe is het met je? En hoe ver ben je nu? Ik zit op 7 weken 4 dagen. Voel me vandaag prima. Beetje moe maar verder gaat het goed. Ik ben zaterdag echt enorm misselijk geweest. Niet gespuugd tot nu toe maar het scheelt af en toe niet veel. Het zijn echt van die vlagen die ik dan steeds effies door moet komen. Heb jij dat ook? Wanneer heb jij je volgende afspraak? Wij 29 nov. al omdat we afgelopen zaterdag geen intake hebben gehad maar alleen een vitaliteitsecho. Dus de 29e de intake en misschien wel weer een echo. Dan zit ik op 9 weken... :)

Hallo meiden, gefeliciteerd allemaal!

Ik sluit me ook graag aan. Omdat het bij ons pas om de planning stond om volgend jaar te gaan proberen was het wel even schrikken. Maar we zijn heel blij en het hartje horen bij de echo was toch wel heel bijzonder. Het is onze eerste, uitgerekend eerste week juli.

Gefeliciteerd allemaal en succes de komende tijd.
Ook ik sluit me graag aan. Zoals het er nu uit ziet ben ik half juli uitgerekend van ons eerste kindje. 10 december de eerste echo. Super spannend.
Vandaag intake gehad voor moeders voor moeders. Doen er nog meer meiden mee met moeders voor moeders?

Mandy v s wat leuk! Ik heb net ook de verloskundige gebeld en ook 10 december de eerst echo... 
Nu is het alleen maar wachten wachten, wat zullen de dagen voorbij kruipen! 
Ben zoo nieuwsgierig! 

Terug
Bovenaan