Uitgerekend Juli 2019 ♡

Mandy  v s , ik heb me ook aangemeld voor moeders voor moeders. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik dat niet gedaan dus ben benieuwd wanneer ik gebeld wordt en hoe het precies in zijn werking gaat. We wonen in een nieuwbouw wijk dus het lijkt me wel opvallen als er iedere week kratjes worden gewisseld, we willen nog niet dat iedereen al weet dat ik (weer) zwanger ben. 

Hallo allen. Ik sluit mij ook bij jullie aan. Ik weet nu sinds afgelopen woensdag dat ik zwanger ben. Inmiddels 5 weken, allemaal nog erg pril. 12 dec. Eerste echo.

@anneke wat leuk op dezelfde dag de echo. Wachten duurt inderdaad lang ben zoooo benieuwd! Ben jij ook half juli uitgerekend?
@WR ik woon zelf ook in een nieuwbouw wijk. Ze hebben plastic zakken waar de krat/flessen in kunnen zodat ze minder opvallen en je kan een plek afspreken waar je de flessen neer zet zodat het minder opvalt. Maar er blijft natuurlijk altijd een kans dat iemand het door heeft. Diegene die komt denkt zeker mee in de mogelijkheden dus dat is wel fijn.

@anneke wat leuk op dezelfde dag de echo. Wachten duurt inderdaad lang ben zoooo benieuwd! Ben jij ook half juli uitgerekend?
@WR ik woon zelf ook in een nieuwbouw wijk. Ze hebben plastic zakken waar de krat/flessen in kunnen zodat ze minder opvallen en je kan een plek afspreken waar je de flessen neer zet zodat het minder opvalt. Maar er blijft natuurlijk altijd een kans dat iemand het door heeft. Diegene die komt denkt zeker mee in de mogelijkheden dus dat is wel fijn.
@saby gefeliciteerd nu wachten op de eerste echo!

Ik sluit mij ook graag aan! Gister positief getest en volgens de berekeningen 28/7 uitgerekend. Voor ons de 2e zwangerschap, heb vorig jaar helaas een mk gehad met 11 weken. Ik heb diabetes en sta daarom gelijk onder controle bij de gynaecoloog.. 
Vind het nog wel lastig om echt blij te zijn ivm eerdere mk.. maar ga er het beste van maken!

[quote quote=10134422]Hoi allemaal, Ook ik sluit me graag aan! Dinsdag positief getest en ben 23 juli uitgerekend van ons eerste kindje! Ik merk dat ik dehele dag door boeren moet laten, af en toe een vlaag misselijkheid en ben vooral erg moe. Ik heb een ontzettend opgezette buik.. ik pas mijn spijkerbroeken ook niet meer sinds dit weekend. Er zit een grote kans in dat ik zwanger ben van een tweeling maar ik heb de eerste echo pas 14 december. Zijn er meer meiden met een ontzettend opgezette buik? Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen! En natuurlijk: iedereen hier van harte gefeliciteerd! Groetjes Michelle[/quote]
Waarom heb je een grote kans dat het een tweeling is? Vind je dat leuk? 
Mijn buik begint nu ook wat meer op te zetten. Ben nu 5,5 week, dus scheelt niet veel met jou!
Gefeliciteerd iedereen! 
Ik heb afgelopen weekend een vriendenweekend overleefd zonder alcohol, met smoesjes. Een van de moeilijkste dingen die ik ooit heb gedaan :D

Gefeliciteerd allemaal! Ook ik mag me aansluiten bij de groep juli 2019! Spannend! Voor ons wordt het ons eerste kindje. Ben me al lekker aan het inlezen en tegelijkertijd me erg bewust van het feit dat er helaas ook nog een kans bestaat dat er iets gebeurd. Volgens mijn eigen berekening zit ik nu op 4 weken. Leuk om elkaar hier op de hoogte te houden en te lezen hoe andere dit ervaren. Liefs!

Terug
Bovenaan