Uitgerekend Juli 2019 ♡

@Mandy v s: ik ben volgens de berekingen op websites 25 juli uitgerekend.. ben nog aan het twijfelen over moeders voor moeders.. wilde eerst de zwangerschap nog even laten bezinken! 
@michellees: boeren dat moet ik ook heel veel! Waarom denk je een tweeling zwangerschap zit het in de familie? 
#lxxx: dubbel spannend dus! Maar probeer positief te blijven! 

Ja spannend zijn die eerste weken he! Ik ben nu iets minder gespannen dan vorige week, nu langer zwanger dan de vorige keer, toen een vroege miskraam. Voelt nu toch zekerder, terwijl dat helemaal niet zo is natuurlijk. Het blijft afwachten. Heel veel zin in de eerste echo, hoewel ook doodnerveus.
Wanneer vertellen jullie het aan familie en vrienden? 
Hebben jullie ook dat je borsten zo groot zijn dat je je bh's niet meer past? Ik heb 1 bralette die ik nu de hele tijd draag, andere bhs pas ik niet meer...

@lepeltjelepeltje
Zowel mn schoonmoeder als mijn oma is van een tweeling. Daarnaast zitten er bij mijn schoonfamilie meerdere tweelingen en bij mijn moeders kant van de familie ook nog 3! 
Vind het beide leuk. Tweeling hou ik rekening mee laat maar zeggen haha maar voor 1 gezond kindje zou ik ook zo tekenen!
Knap van je dat je het vriendenweekend zo hebt overleefd! Ik heb gisteren een high wine gehad met alcoholvrije wijn. Ook heel spannend was dat maar alles ging goed en niemand had wat door haha.

Ik pas trouwens mijn bh’s niet meer. Ik heb nu sport bh’s aan die wel wat zijn voorgevormd.
Wij hebben het onze ouders wel verteld. Overige familie en vrienden vertellen we het later. Mn zussen en de zussen van mijn vriend vertellen we wel wat eerder nog maar de rest hoort het van ons bij 10/12 weken.

Wij willen het met de kerst aan iedereen vertellen als total surprise (niemand verwacht het namelijk bij ons) 
Ik pas mijn bh nog wel maar heb het idee dat ze wel wat boller erin hangen zeg maar hahs?

Michelle, wat spannend zeg! Een tweeling lijkt mij superleuk, maar de kans is bij mij klein. Wel heel veel werk denk ik :D. Ben benieuwd!
En hoe heb je dat gedaan met die high wine? De organisatie ingelicht? Ik heb dus een heel circus opgezet rondom een blaasontsteking, al week vantevoren begonnen met leugens creeren haha. 
Leuk Anneke! Een total surprise! Bij mij weet mn moeder het al, vader nog niet maar wel dat we aan het proberen zijn. Ouders van vriend weten nog niets, paar vrienden van mij wel dat we aan het proberen zijn, maar aantal ook geen idee. Twee vriendinnen weten het wel al. Na de eerste echo gaan we het aan iedereen vertellen. Is wel vroeg, maar ik ben niet zo goed in liegen/verborgen houden. Dan ga ik het ook op werk vertellen. 
Mijn vriend roept het steeds uit als ie mn borsten ziet. Wat een bloemkolen! zegt ie dan. En inderdaad sportbh en bralette, de rest gaat niet meer. Maar weet ook niet of het al zin heeft andere te kopen, want ze groeien nog wel even door vrees ik...

Hallo, ik sluit me ook graag aan. Allereerst gefeliciteerd allemaal!
Ik ben nu 7,5 week zwanger (voor het eerst) en uitgerekend op 6 juli. Donderdag eerste echo.. spannend! Ik heb er een heel goed gevoel over, maar je weet het nooit..  
Sinds een week voel ik me wel echt beroerd. Moe en misselijk en dat eigenlijk de hele dag door. En dan val je toch wel snel van je roze wolk helaas. Werken, sporten, eten.. het wil allemaal even niet. En ik was echt super fit voordat ik zwanger werd. Maar ik hou me vast aan dat het ook een goed teken is. En dat het vast na het 1e trimester beter gaat. 
Aan mijn buik is nog weinig te zien. Ik heb wel al flink grotere borsten (heel gevoelig). En ik ruik alles heel sterk.
Er zijn nog maar een paar mensen die het weten. Ik vind het lastig om met zoiets groots rond te lopen en het niet te kunnen vertellen. Ook op mijn werk zou ik graag willen uitleggen waarom ik niet mezelf ben. Maar toch beter om de tweede echo af te wachten. Die heb ik gelukkig al in week 10, dus echt lang duurt het ook niet meer. 
Fijn om met jullie ervaringen te kunnen delen! 

Yes! Vandaag positief getest. Was al zeker een week over tijd en had al 2 negatieve testen gehad. Totaal geen klachten/symptomen dus zag het niet meer gebeuren. Maar dus toch en dat in ronde 1!
24juli uitgerekend als ik het goed heb. Nu dus bijna 5 weekjes

Terug
Bovenaan