Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ja had de organisatie gesproken en alles doorgenomen haha. Was zenuwachtig of het wel ging lukken en niet op viel maar ze hadden het super goed geregeld!
O dat is ook een goeie ja! Leugens van te voren vertellen haha. Lastig he!
Ik gebruik voorlopig nu 2 sport bhs. Ben ook bang dat ze nog gaan groeien dus koop het nog maar even niet! Ik kan mijn gewone bh’s niet meer aan. Krijg ik rode striemen van?

Onvoorstelbaar dat je lichaam zo snel kan veranderen vind het heel bijzonder allemaal.. 
Mijn avondeten wil niet zakken vanavond heb het idee dat de symptomen iedere dag een beetje meer worden.. alhoewel je je mischien ook overal op gaat letten.. 

Onvoorstelbaar dat je lichaam zo snel kan veranderen vind het heel bijzonder allemaal.. 
Mijn avondeten wil niet zakken vanavond heb het idee dat de symptomen iedere dag een beetje meer worden.. alhoewel je je mischien ook overal op gaat letten.. 

Vorige week vrijdag 5 dagen voor NOD een positieve test in mijn handen. Vandaag een CB test gedaan en geeft 1-2 weken aan. Ik weet bijna zeker dat mijn eisprong 4 november was. Ik ben iets langer zwanger dan dat denk ik. 
Nog niet veel symptomen, alleen zeer bewust van het feit dat het nog fout kan gaan.... Maak me hier te druk om nu al.
Dit is trouwens ons eerste kindje ik merk dat ik veel dingen nog niet weet zoals, wanneer bel ik de verloskundige ? Moet ik eerst naar de dokter etc?

Lieve dames geniet van je zwangerschap.
Ik ben blij dat we samen hier over dingetjes kunnen babbelen

Vandaag belde de verloskunige en ik heb straks op 14 december de eerste echo en intake. Superspannend.
Ik voel zo nu en dan wat krampjes, heb een beetje gevoelige borsten en dat boeren! Dat boeren heb ik 's ochtends ook heel erg. Vandaag ook ineens acute diaree. Ik moest echt rennen naar het toilet op mijn werk. Sindsdien is mijn buik weer redelijk rustig.
Ik heb het al verteld aan ouders, schoonouders, zusje, 1 collega en de beste vriend van mijn vriend weet het. Ik kan het niet stilhouden. Als het mis gaat wil ik het hen ook kunnen vertellen. Ik ga het ook nog aan 2 goede vriendinnen vertellen, maar alle mensen die ik ook niet zou bellen als het mis gaat, moeten nog even wachten. Ik denk wel dat we het eerder gaan vertellen dan 12 weken. Ik blijf gewoon positief. Het is gewoon een plakker.

Hey Joosje, 
Gefeliciteerd!! Spannend allemaal he. Je zou alvast een verloskundige in de buurt kunnen zoeken en die bellen. Zij helpen je dan verder met wat je nu kan doen etc. Probeer inderdaad er ook van te genieten!
Hey Anneke, vervelend dat je eten niet wil zakken. Ik zou ook niet weten wat je er tegen kan doen. Alleen uitrusten en uitbuiken haha.
Ik heb last van ochtendmisselijkheid en ben erg moe. Ik voel elke dag wel wat ‘steekjes’ bij mijn liezen en onderin mijn buik. Dat geeft me wel een fijn gevoel

MichelleeL
Echt super spannend inderdaad! Wij zijn dol gelukkig met dit nieuws! 

Is er misschien iemand die ongeveer gelijk met mij loopt? 19 oktober laatste ongesteldheid gehad. Eisprong rond 4 november gehad.  Ik ga morgen de verloskundige bellen . Kan iemand een indicatie geven wanneer wij ongeveer de eerste echo mogen verwachten?

@ lepeltjelepeltje Knap zeg dat je het vriendinnen weekend hebt overleefd dat vind ik nu ook wel moeilijk liegen tegen beste vriendinnen en hopen dat ze niks door hebben. Maar we wij willen het nog even geheim houden voor vrienden. Wel fijn dat deze zwangerschap beter voelt snap je angst die eerste weken duren lang he.Hier passen de bh's nog net maar dat duurt denk ik niet lang meer denk ik.
@ Michelleel wat spannend voor je zeg. Een tweeling lijkt me heel zwaar. Afwachten of het ook echt zo is. Ben benieuwd. Opgezette buik heb ik soms ook last van. Wel pas ik mijn broeken nog.
@anneke wat super leuk wij gaan het ook met kerst vertellen aan mijn schoonouders en aan mijn vader en zijn vriendin. (Mijn moeder is overleden in mijn pubertijd)
Wij hebben het al wel verteld aan mijn zus en zwager kon het niet voor mij houden hihi. De rest vertellen we het na de eerste termijnecho die heb ik op 2 januari.
Ik heb vooral moeite met warm eten soms eet ik alleen een beetje yoghurt omdat ik misselijk wordt van de geur van het eten. Hebben meer dames dit?
Voor de nieuwe dames allemaal gefeliciteerd ?

Terug
Bovenaan