Uitgerekend Juli 2019 ♡

@joosje vaak is de eerste echo ronde de 8/9 weken in je zwangerschap en daarna heb je een termijnecho rond de 12 weken bij die tweede echo gaan ze kijken hoe ver je volgens metingen in je zwangerschap bent

@Mandy ik heb het heel wisselend. Heb meestal ook zin in specifieke dingen, helaas niet echt in gezonde... Heb vooral dat ik soms ineens HEEL erg honger heb en meteen moet eten. Ik voel me eigenlijk best wel goed, af en toe beetje misselijk en wat onderrugpijn en klein beetje trekkerig gevoel in onderbuik, maar dat is het dan ook. 
Is de termijnecho je eerste echo? Lijkt me lastig zo lang te wachten! 

Ik heb vandaag de vk gebeld en een afspraak gemaakt voor de eerste echo.. 10 dec is de grote dag. Nog 3 weken wachten! Ik ben dan 7+5 als het goed is. 
Ik maak me alleen wel veel zorgen omdat het streepje op de zwangerschapstesten maar niet donkerder lijkt te worden.. ik ben nu een week over tijd maar nog steeds geen knal test. En wel nog steeds oud bloedverlies. (Ik test alleen met ochtendurine met de Kruidvat 2v5) 
De vk zei gelukkig dat ik me er geen zorgen om hoefde te maken! 
De onzekerheid!!! Killing!!
Wisten jullie dat in andere Europese landen je direct na een positieve test je door een gynaecoloog binnenste buiten wordt gekeerd en gecheckt.. waarom doen ze dat in nl niet!? Weet je meteen waar je aan toe bent.. 

Joehoe weer iemand op 10 december een eerste echo! 

@michellees: Ik loop tegelijk met jou ik had mijn laatste menstruatie start 18 oktober en mijn eisprong ook ergens begin november nu 4 weken en 5 dagen zwanger dus! 

Ik heb 3 december mijn eerste echo ?? vind het enorm spannend..ben dan ook net 7 weken zwanger  ik krijg een vroege echo wegens medische omstandigheden. Van mijn zoon kreeg ik met 8 weken de eerste echo.

Oh ik merk aan alles dat ik zo twijfel... gister een licht positieve test gehad en net opnieuw getest ik zie wel + maar je moet wel goed kijken... Had zo gehoopt dat ie donker zou zijn en juist wat zelfvertrouwen zo geven. Ben al zeker een week overtijd.

Davl: Ik heb er niet veel verstand van Maar ze zeggen toch een streep is een streep er zit dus wel degelijk hcg hormoon in je urine.. 
Maak je niet te druk waarschijnlijk maak je minder snel hormonen aan en komt het later.. misschien een clearblue digital halen? 
mammavanb: spannend 3 december is het zo! Ik moet tot 10 december wachten ben dan 7 weken en 4 dagen mijn verloskundige doet zonder medische noodzaak iedere 2 weken een echo vanaf week 7 tot daarna om de 3/4 en op het einde weer iedere week.. 
Het is zo frustrerend dat je tot die tijd niks anders kunt doen dan gewoon doorgaan met je leven.. het voelt alsof het heel groot op mn voorhoofd staat en ik tegen iedereen aan het liegen ben ?
Iedere keer tijdens de toiletgang check ik of ik geen bloed zie ? haha 

@Anneke Ja waarschijnlijk heb je gelijk. Ben nooit een week overtijd en merk dat mijn onderbuik heel veel aan t rommelen is. Heb ook totaal niet hr gevoel dat ik ongesteld zou moeten worden. Ik kon vannacht niet meer op mn buik slapen ik voelde mn borsten echt te erg! Ga gewoon vandaag de verloskundige bellen en dan zien we het wel! 

Terug
Bovenaan