Ik heb kennelijk ook heel weinig hcg in het begin. Zowel bij m'n eerste als bij deze zwangerschap was de eerste test heeeel licht, kon het pas goed zien als ik het in het licht hield. Nou weet ik ook hoe het eruit ziet als ik niet zwanger ben en was daarom de twijfel al snel weg. Ik besloot dus een digitale cb test te halen om daarmee m'n man te verrassen. Na dik 3 minuten wachten stond er tot mijn verbazing "niet zwanger". 2 dagen later testte ik opnieuw met een gewone action test en die liet alweer een wat donkere streep zien.
Ik denk dat ik daardoor ook niet veel klachten heb. Met vlagen misselijkheid die ook zo weer over is, voornamelijk veel vermoeidheid en moeilijk in slaap kunnen vallen. En tijdens borstvoeding (m'n kleine wil ik nog geven tot hij 2 jaar is) doen m'n tepels wel pijn, net zoals in het begin na de bevalling. Voorderest niks waardoor ik dus elke keer weer onzeker word of ik nog wel zwanger ben hihi. Oh ja! Verder ook nog echt vaak pijnlijke steken bij een verkeerde beweging, dit verergert de onzekerheid.
Ik heb nog 1.5 week te gaan voor ik eindelijk een echo krijg, ben zo benieuwd! Kan echt niet wachten.