Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ik had 2 positieve testen afgelopen weekend en ik belde gister de verloskundige en ik had echt verwacht dat ze zou zeggen nee joh meid dat kan toch helemaal niet (slaat nergens op natuurlijk)? Maar het tegendeel bleek waar ze feliciteerde me gewoon echt heel heel vreemd! ?

Ik check inderdaad ook altijd of ik geen bloed zie! De tijd tot de echo is wel spannend maar ik voel me verder goed dus probeer positief te blijven denken.
11 december mag ik voor de echo. Ben dan ook heel benieuwd hoe ver ik ben. Clearblue gaf een week voor Nod al 3+ aan dus ik denk dat ik of een hele vroege eisprong heb gehad of ik ben de vorige ronde al zwanger geraakt en heb dat niet in de gaten gehad..

@lepeltjelepeltje ik heb 10 december de eerste echo ben dan ongeveer 8 weken zwanger en 2 jan de tweede echo. Dat van honger en meteen moeten eten herken ik ook. Ik word duizelig als ik dan niet ga eten als ik honger heb. 
@daisy en davl ik had in het begin ook geen knaltesten maar een licht streepje. Nu heb ik wel echt een knaltest. Maar inderdaad wat Anneke zegt streepje is streepje en als je een streepje ziet zit er hcg in je urine
Dat checken van bloed doe ik soms ook dan voel ik echt gerommel en denk nee zou toch niet zo zijn. Gelukkig nog geen bloed te zien.
@vlindertje spannend hoor zoals het nu lijkt lijk je wel langer zwanger wel fijn dat je je verder goed voelt

@Vlindertje, mag je niet eerder komen omdat je denkt al langer zwanger te zijn? Of vind je het zelf ook wel prima? Ik kan al niet wachten tot 4 december... dan bijna 8 weken. 
Ik had gisteravond en nu een beetje buikpijn, beetje zeurend gevoel onderin mijn buik. Niet echt relaxed, maar hopelijk is het niks of hoort het erbij.
Zou de misselijkheid nog later komen? Als dit de klachten zijn, valt het wel mee allemaal. 

@vlindertje Ooh spannend zeg! Ben benieuwd hoe ver je bent! Of misschien is het een drieling ?
@davl ik heb hetzelfde.. de vk zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken om de lichte testen. Waarschijnlijk loopt het hcg bij ons gewoon heel langzaam op! 
@lepeltjelepeltje de vk zei ook tegen mij dat een beetje buikpijn bij de zwangerschap hoort, dus zolang je niet krom ligt van de pijn geen zorgen maken. 
Ik heb op dit moment nog amper symptomen.. een beetje hoofdpijn maar dat heb ik wel vaker. Ik verlies nog steeds beetjes oud bloed. Af en toe een metaalsmaak in mn mond. Soms een beetje rommelende buik.
Komt denk ik ook doordat mn hcg erg laag is. Heb gister ook bloed geprikt bij de HA en krijg morgen de uitslag.. ben benieuwd!

Ik heb kennelijk ook heel weinig hcg in het begin. Zowel bij m'n eerste als bij deze zwangerschap was de eerste test heeeel licht, kon het pas goed zien als ik het in het licht hield. Nou weet ik ook hoe het eruit ziet als ik niet zwanger ben en was daarom de twijfel al snel weg. Ik besloot dus een digitale cb test te halen om daarmee m'n man te verrassen. Na dik 3 minuten wachten stond er tot mijn verbazing "niet zwanger". 2 dagen later testte ik opnieuw met een gewone action test en die liet alweer een wat donkere streep zien. 
Ik denk dat ik daardoor ook niet veel klachten heb. Met vlagen misselijkheid die ook zo weer over is, voornamelijk veel vermoeidheid en moeilijk in slaap kunnen vallen. En tijdens borstvoeding (m'n kleine wil ik nog geven tot hij 2 jaar is) doen m'n tepels wel pijn, net zoals in het begin na de bevalling. Voorderest niks waardoor ik dus elke keer weer onzeker word of ik nog wel zwanger ben hihi. Oh ja! Verder ook nog echt vaak pijnlijke steken bij een verkeerde beweging, dit verergert de onzekerheid.
Ik heb nog 1.5 week te gaan voor ik eindelijk een echo krijg, ben zo benieuwd! Kan echt niet wachten.

Hoe weten jullie of je hcg laag is en wat kan dat betekenen? Wordt dat automatisch getest bij de vk? Wel spannend, of niet? 
Haha Daisy een drieling van Vlindertje, dat zou wat zijn!
Ik heb ook nog iets anders raars: bloedneuzen! Dat ineens je neus begint te bloeden, of tijdens het snuiten. Zal wel komen omdat je meer bloed aanmaakt. 

Hoe zit het met eten bij jullie? Ik heb totaal geen trek en zit ook met 3 happen vol. Totaal niet misselijk of iets dergelijks maar gewoon geen zin in eten.
Mn buik rommelt ook heel erg en maakt ook veel geluidjes misschien heeft dat er ook mee te maken...

Terug
Bovenaan