Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hier ook geen honger en meteen vol terwijl ik normaal echt heel de dag door honger heb.. 
Het eten wil ook niet zakken en af en toe een klein beetje misselijk of duizelig .. 
Verder ben ik zo ontzettend moe en heb ik nergens geen puf voor / zin in zit heel de dag op Google te neuzen ?

@Anneke hier ook! Met tegenzin boodschappen gedaan nu weer op de bank met een dekentje. Moe maar ook niet gigantisch vermoeid oid. Laten we er maar lekker aan toe geven :)

Lepeltjelepeltje, herkenbaar!! Ik ben nu zwanger van de tweede maar had het bij de eerste ook, vooral met snuiten kleine bloedstolseltjes. Gek hè. 

@WR Ja rare gewaarwording! En al twee keer paniekreactie gehad omdat ik in een wcpapiertje had gesnoten, in de pot gegooid en toen geschrokken omdat ik bloed zag en dacht dat ik een bloeding had haha. Zo kun je jezelf goed voor de gek houden. 
Ik heb soms niet zo'n zin in eten, maar als ik eenmaal eet gaat het er wel in. Begin nu wel opgezette buik te krijgen, sinds gisteren. Voel me meteen dik! Was voordat we begonnen 7 kg afgevallen, en nu nog op gewicht, maar voel me wel weer 7 kg zwaarder! 

Na vrijdag positief te hebben getest en gisteren een CB test gedaan te hebben met duidelijk Zwanger in het scherm ben ik een klein beetje gewend aan het idee en durf ik het ook te geloven. Ik ben zooooo ongelofelijk blij maar zoals ik al eerder aangaf ook meteen mega bewust van 'wat er fout kan gaan'.. probeer dit gevoel een beetje uit te schakelen. 

Nu opzoek naar een goede verloskunde praktijk, morgen bellen om een afspraak te maken voor een eerste echo. Zo benieuwd wanneer deze mag plaatsvinden. 

19 oktober laatste ongesteldheid gehad en willen het graag op kerstavond bekend maken aan familie. 

Anneke, Mijn vriend en ik willen graag op kerstavond (bij mijn fam) aan de kersttafel iedereen een cadeautje geven met voor mama (lieve oma, papa hoi papa etc.) en dan als het kan met een echo foto... en dan melden dat ze het pas tegelijkertijd mogen openen als ik van 3 tot 0 geteld heb en ook zo bij schoonfam op eerste kerstdag. Ik kan echt niet wachten........ 

Terug
Bovenaan