@lepeltjelepeltje volgens mij is het hoe meer hcg je aanmaakt hoe donkerder het streepje op de zwangerschapstest.. bij mij blijven de streepjes erg licht dus ga ik er een beetje vanuit dat ik weinig hcg aanmaak. De HA kan het meten door bloedonderzoek. Ik krijg daar morgen de uitslag van.
Als het hcg niet oploopt is dat een teken dat er iets niet goed is met het vruchtje en kan het resulteren in een miskraam. En bij een bbz loopt het hcg ook heel langzaam op. Vandaar dat ik me zorgen maak. Maar ik ga uit van het positieve! Ik maak gewoon niet zo snel hcg aan, dat kan natuurlijk ook gewoon!
Wij gaan het na de echo op 10 dec aan onze ouders vertellen en met kerst vertellen we het de rest van de familie. Bij ons is 1e kerstdag altijd gezellig met alle ooms en tantes en neefjes en nichtjes bij elkaar dus kan niet beter! Alleen nog bedenken hoe we het precies gaan vertellen. Misschien door een groepsfoto te maken en dan 1, 2, 3, zeg Daisy is zwanger!! (Ipv cheese) Haha geen idee nog ?
Ouders en schoonouders krijgen denk ik een fotolijstje met het gedichtje: je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien maar als ik straks geboren ben, mag ik dan in dit lijstje misschien? OF een doos gebakjes met daarin de boodschap: eet maar snel op, dan is Daisy straks niet de enige met een dikke buik!
Ik ga de reacties ook proberen te filmen! Zo leuk dat, kan niet wachten om t te vertellen!