Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ik wil het mijn ouders en zusjes het voor kerst vertellen zodat ik het met kerst aan de rest van de familie kan vertellen.
Mijn ouders en zusjes wil aftel blokken geven waarop staat nog 32 voor jullie opa en oma worden/tante worden.

@lepeltjelepeltje volgens mij is het hoe meer hcg je aanmaakt hoe donkerder het streepje op de zwangerschapstest.. bij mij blijven de streepjes erg licht dus ga ik er een beetje vanuit dat ik weinig hcg aanmaak. De HA kan het meten door bloedonderzoek. Ik krijg daar morgen de uitslag van. 
Als het hcg niet oploopt is dat een teken dat er iets niet goed is met het vruchtje en kan het resulteren in een miskraam. En bij een bbz loopt het hcg ook heel langzaam op. Vandaar dat ik me zorgen maak. Maar ik ga uit van het positieve! Ik maak gewoon niet zo snel hcg aan, dat kan natuurlijk ook gewoon! 
Wij gaan het na de echo op 10 dec aan onze ouders vertellen en met kerst vertellen we het de rest van de familie. Bij ons is 1e kerstdag altijd gezellig met alle ooms en tantes en neefjes en nichtjes bij elkaar dus kan niet beter! Alleen nog bedenken hoe we het precies gaan vertellen. Misschien door een groepsfoto te maken en dan 1, 2, 3, zeg Daisy is zwanger!! (Ipv cheese) Haha geen idee nog ?
Ouders en schoonouders krijgen denk ik een fotolijstje met het gedichtje: je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien maar als ik straks geboren ben, mag ik dan in dit lijstje misschien? OF een doos gebakjes met daarin de boodschap: eet maar snel op, dan is Daisy straks niet de enige met een dikke buik! 
Ik ga de reacties ook proberen te filmen! Zo leuk dat, kan niet wachten om t te vertellen! 

Leuk om de verschillende ideeën te lezen over hoe jullie het gaan vertellen. Ik heb op kjekk.nl kraskaarten besteld waarop dan onder de kraslaag staat jullie worden opa en oma/oom en tante. 
qua eetlust hier hetzelfde ook na een paar happen al vol of helemaal geen trek. Ook weinig energie. Drukke baan hier (werk in de zorg) tot nu toe lukt het maar hoop dat de vermoeidheid niet erger wordt.

Hey dames!
Hier donderdag de eerste echo met 6+1. Een vitaliteits echo o.i.d. Hier doen ze dat gelijk bij 6-7 weken. Ben benieuwd. Wel pas bij week 9 een intake bij de vk.
Ik heb eigenlijk nergens last van, behalve dat ik onwijs moe ben. En zo nu en dan ook echt geen trek. (maar wel chagrijnig worden als ik geen eten krijg...) Maar niet misselijk. Dat komt waarschijnlijk nog wel.
Ik testte pas 4 dagen na nod positief. Dag van nod was niet positief (naja na paar dagen zag ik dat daar toch wel een plusje stond...vreemd)

Ik ben ook aan het bedenken hoe en wanneer vertellen. Hier weet nog niemand het. 

Goedemorgen dames, 
Ik maak me toch stiekem zorgen sinds gister middag heb ik spontaan geen klachten meer die ik afgelopen 3 dagen wel had (beetje misselijk, vol gevoel, boeren, lichte steekjes in mn buik) ik hoopte echt dat ik vanmorgen weer misselijk op stond hahahaha 
Ik weet dat iedereen het anders ervaart, Maar vind het zo raar dat spontaan weg is.. iemand ooit eerder zo iets gehoord? 

Goedemorgen dames, 
Ik maak me toch stiekem zorgen sinds gister middag heb ik spontaan geen klachten meer die ik afgelopen 3 dagen wel had (beetje misselijk, vol gevoel, boeren, lichte steekjes in mn buik) ik hoopte echt dat ik vanmorgen weer misselijk op stond hahahaha 
Ik weet dat iedereen het anders ervaart, Maar vind het zo raar dat spontaan weg is.. iemand ooit eerder zo iets gehoord? 

Haha dames een drieling, dat zou wat zijn! Ik loop al wel geintjes te maken tegen mijn man dat het een tweeling zou kunnen zijn maar daar raakt hij wel van in paniek. 
Ik ben dus wel heel benieuwd hod ver ik ben maar de verloskundige vond de clearblue testen met weken indicator niet heel betrouwbaar. Die heeft mij ingeschat op toen een week meer en vandaar wachten tot 11 december. Ergens wil ik het wel graag weten maar aan de andere kant, zolang het een plakker is die gezond is maken die paar weken ook niet meer zoveel uit denk ik.
We hebben het mijn schoonouders verteld met een Nijntje boekje en mijn familie gaan we het dit weekend vertellen. Mijn zusje is jarig en we gaan een fles alcohol vrije bubbels geven, kijken of ze het door hebben.

@Anneke ik denk niet dat je je gelijk zorgen hoeft te maken hoor :) Misschien is je lichaam langzaam aan het wennen aan al die hormonen? 
Ik voel me juist wat zekerder krijg wat meer "klachten" En heb gister de verloskundige gesproken die me ook een goed gevoel heeft gegeven. 
Ik ben sinds maandag al echt vroeger wakker zodra ik wakker ben zit ik vol adrenaline en kan ik alleen maar denken: Ik ben gewoon zwanger! Ach heb je wat aan je dag mn huisje is al helemaal aan kant sinds 9u nu een inkakker dus maar lekker op de bank met de beentjes omhoog!

Terug
Bovenaan