Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ja is misschien ook wel zo je gaat je zoveel inbeelden ik las op andere forums dat veel mensen hetzelfde als ik ervaren 
Geen bloed is goed zullen we maar zeggen en ieder lijf reageert wisselend! 
Fijn zo optijd alles al gedaan kun je nu lekker even rusten :) 

Dag dames, 
Ik lees graag mee in dit forum en dacht 'laat ik eens wat van mezelf horen': Ik ben nu 6+5 en ik voel me super zwanger: ben misselijk en onwijs moe. Ben vorige week op mijn werk zelfs flauwgevallen, schijnt er bij te kunnen horen. Vind het best heftig tot nu toe. 
Verder ben ik natuurlijk super blij dat ik zwanger ben! Morgen hebben we de eerste echo, ben heel benieuwd. Wij hebben het onze ouders inmiddels verteld, de broers en zussen gaan langszaam volgen, eerst maar eens een goede echo! Merk wel dat het moeilijker wordt om mijn mond te houden!!
Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap toe!
Groetjes Denise

Hoihoi,
Ik ga ook volgen, ik ben nu (naar eigen berekening) 6w+5! Het eerste kindje voor ons, het voelt allemaal nog erg onwerkelijk en soms geloof ik het ook niet, haha.
Ik heb gelukkig nergens last van, ben alleen wat moe savonds. Hopelijk blijft het daar bij. 
4 dec hebben we de eerste echo, ben benieuwd! We willen wachten tot kerst met vertellen, maar dat is wel lastig aangezien ik normaal gesproken wel van een feestje (lees: drankje) ben. Hoe doen jullie dat? Ik giet nu jillz 0.0% in een canei fles, haha

Gefeliciteerd nieuwe dames!
SandraM herkenbaar hoor. Ik heb dus een vriendenweekend waar zwaar gedronken wordt, overleefd door blaasontstekingsmoes. Ging ook veel vroeger naar bed. En verder mijd ik gewoon bepaalde situaties merk ik. Ik heb ook op 4 december mijn eerste echo! Daarna ga ik het gewoon vertellen aan mensen. Ben altijd een open boek en vind het erg moeilijk om het verbergen. Voelt zo onnatuurlijk, in je hoofd ben je er zo mee bezig. Kwam net een vriendin tegen in de supermarkt en ik voelde me gewoon betrapt, terwijl er niks was om me betrapt over te voelen. Gewoon het gevoel dat je continu mensen voor het lapje houdt. 
Snap, wat heftig dat je bent flauwgevallen en je zo naar voelt. Heb je al iets vertelt op werk of het voor je gehouden? 

Ik heb inderdaad 1 collega op het werk ingelicht, leek me wel handig mocht ik nog eens flauwvallen. Wel fijn hoor want die heeft alle begrip voor hoe ik mij nu voel! 
Moet maar even een weg vinden in de misselijkheid en hopen dat het over een paar weekjes weer over gaat! In ieder geval is het voor het goede doel! 

Hoi Anneke,
Ik merk zelf ook dat ik de ene dag de hele dag aan het boeren ben en de andere dag heb ik nergens last van maar volgens mij hoort het er gewoon bij als je het zo op forums leest. Ik lees nu alleen nog maar dit forum zodat ik me niet te onzeker ga voelen over de dingen die ik dus eigenlijk allemaal niet voel of juist wel voel. Ieder lichaam reageert toch anders.
Wel heb ik afgelopen maandag de verloskundige gebeld voor de eerste echo. Ik heb voordat ik belde heel licht bloedverlies gehad en mijn buik is sinds ongeveer twee weken best gevoelig. Hierdoor had ik trouwens ook door dat ik zwanger was, verder had ik eigenlijk nergens last van. De verloskundige gaf aan dat dit waarschijnlijk komt door het groeien van de baarmoeder maar voor mijn eigen geruststelling gaan ze maandag al kijken of ze al iets kunnen zien. Heel spannend natuurlijk maar het stelt me wel een beetje gerust dat het vaker voorkomt. 
Wij gaan het onze ouders vertellen na de eerste echo, als we daar al iets kunnen zien. Zussen/broers weten het al.

Maantje : zeker goed advies ik las ook op andere forums dat veel mensen zich zo wisselend voelen en daar hou ik maar aan vast! 
Spannend maandag al! Laat wel even iets weten ja :) 
Sowieso vind ik het leuk om van mensen te horen als ze een echo hebben gehad hoe het was! 

Terug
Bovenaan