Uitgerekend Juli 2019 ♡

Bij mij is het ook wisselend. Soms een goede dag en soms weer enorm vermoeid, maakt mij ook enorm onzeker, maar zoals je zelf zegt: geen bloed is goed! 
Ik had wel al meteen iedereen verteld de dag nadat ik het wist. Ik kan zó niet tegen geheimen en stil moeten blijven over iets waar ik enorm enthousiast over ben. Tenslotte kan alles ten alle tijden gebeuren en niet alleen in het eerste trimester hou ik me dan voor.
Nu is het alleen afwachten op de echo dat het geen tweeling wordt hihi (in de familie komen 2-eiige tweelingen voor)

Gefeliciteerd nieuwe zwangere dames ?
Volgende week donderdag 1e echo dan 7.4. Zo spannend.
Vandaag voor t eerst wat meer moeite op t werk, minder lekker voelen, veel foutjes als in over dingen heen kijken? en pff vlagen misselijkheid. 
Het is ook heel normaal als je pas iets gaat merken rond week 6. Dus maak je daar iig nog geen zorgen over. Heel moe was ik al een week na de eisprong toen dacht mijn vriend al dat t raak kon zijn, bizar he. 
Geniet ervan??

Hoi!
Gefeliciteerd allemaal!
ik ben er ook bij. Ik ben uitgerekend op onze trouwdag. Als we 1 jaar getrouwd zijn, hoe leuk zal dat zijn!
Heidi

Hoi allemaal!?
allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
ook ik mag me aansluiten in deze groep, vanmorgen een positieve test!?
dit word ons 2e kindje als alles goed gaat!
verder gelukkig nog niet echt kwaaltjes behalve onwijs gevoelige/zere borsten.
uitgerekende datum is 31juli volgens de berekeningen♥️

Hier maandag 3 december eerste echo, ben dan 8+1 als het goed is. Ik tel de dagen af! Met vlagen misselijk hier en op die momenten echt zoveel zin in chips en droge gekookte aardappels. Verder echt moeite met eten omdat weinig echt lekker is op t moment. De innocent smoothies slepen mij de dag door! 
11 december hebben we een bruiloft van mijn schoonzusje en ik moet nog steeds een leuk jurkje maar wat lastig is dat! Een jurkje waar ik makkelijk bv mee kan geven en die mijn opgezette darmenbuikje verbergt maar wat ook nog wel een beetje leuk is. Als het echt niet meer te verbergen is vertellen we het voor die tijd en anders een week erna. We zullen zien! 

Vanmiddag de eerste echo.. wat spannend! (Net geen 8 weken nu) 
Ik heb nu voor de misselijkheid Okugest van VSM en dat helpt bij mij wel. Het is niet weg, maar echt beter uit te houden. Zorgt er net voor dat het eten ook iets makkelijker gaat. 

Terug
Bovenaan