Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ik verplaats me ook naar deze groep.
Vorige week eerste echo gehad en dachten na eigen berekening 27 juni uitgerekend te zijn maar dit blijkt 2 juli te zijn ivm een onregelmatige cycles.
Vorige week een mooi kloppend hartje gezien, kan niet wachten om er 12 december weer naar te kijken!!!
Verder ben ik erg moe en heb ik de heeeeeele dag door honger. Als ik niet eet word ik misselijk :( 

Mijn bh's worden te klein.. ze doen zo onwijs pijn ? nog meer die daar last van hebben ? nu 5+4.. met mijn eerste zwangerschap veel minder last van gehad.

Gefeliciteerd allemaal!
@S-W Succes en veel plezier vanmiddag met de echo! Laat je weten hoe het was en hoe het ging?
Dat eet probleem ken ik heel goed... Totaal geen trek niks smaakt en als ik ergens zin in heb valt het na 2 happen heel erg tegen. Probeer maar vooral goed te drinken. Die smoothies zijn misschien wel heel slim bedacht!!

S-W , leuk! Hopelijk een mooie echo vanmiddag voor jou! 
Davl, ze zijn in de aanbieding bij de emte op het moment, ik ben zo gek op die energise van innocent! 
MammavanB, ik had het juist veel erger in mijn eerste zwangerschap maar misschien nu minder omdat ik nog borstvoeding geef, geen idee.. 

Pff de eerste echo komt dichterbij. Morgen eindelijk zover. 1 & 2 december vertellen we het onze ouders. Wil eerst een goede echo zien.
Mijn buik groeit enorm. Kan bijna niets meer aan zonder dat het opvalt dus hoop dat de komende week snel voorbij gaat. 

Gefeliciteerd aan de nieuwe dames.
Spannend hoor wachten op die eerste echo ben heel benieuwd naar de verhalen. 
Ik heb nu al twee vriendinnen die me gevraagd hebben of ik zwanger ben er viel hen iets op. Ik heb maar gelogen dat het niet zo is maar wat is dat lastig zeg.
Hier gisteren en vandaag veel last van vermoeidheid en misselijk. 
@mammavanb dat van die borsten heel herkenbaar hier heb ik er ook last van en ben nu 6 weken

Ummie Ik vertel het ook iedereen gewoon. Ik wil daar niet mee rondlopen. Ik ben zwanger totdat het tegendeel bewezen is en ik wil hier vanaf het begin volop van kunnen genieten. Zeker aangezien ik in dit stadium nog weinig klachten heb en er dus nog goed van kan genieten.

Terug
Bovenaan