Uitgerekend Juli 2019 ♡

hoi dames! Vanochtend echo gehad! Ik dacht 6+1 te zijn, maar volgens de echo rond 5 weken. (nog geen kloppend hartje) maar t zag er wel goed uit. 
was wel nog een zwarte vlek/bol en daarvoor moet ik naar de gynaecoloog. Misschien (goedaardige) cyste oid. De echoscopist zei dat t iets slechts hoeft te zijn...Dus zo afspraak maken en volgende week weer echo denk ik daarvoor.
dus nu soort blij/vrolijk maar ook een mate van onzekerheid. 

Hoi dames, 
Iedereen van harte gefeliciteerd met de zwangerschap. GENIET!
Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad. Volgens mijn berekening had ik 8 weken moeten zijn, maar door late innesteling ben ik terug gezet naar 6 weken. Wel al het hartje zien kloppen...
Zo bizar, begin het nu pas een beetje te beseffen....

WR wat leuk nog iemand die zwanger is en borstvoeding geeft! Mijn borsten lijken ook echt nog alleen bezig te zijn met de borstvoeding en weinig met de nieuwe zwangerschap ,heel af en toe zijn ze wat gevoelig. Ik heb misschien juist wel het idee dat ze afnemen maar dat weet ik eigenlijk niet  Ik ben benieuwd hoe lang ik nog productie houd want ik denk dat het langzaam opdroogt nu ? achja komt goed. Onze dochter is ruim 13 maanden dus als het stopt  stopt het  Hoe oud is jullie kindje? 

Hee dames, 
Ik moet me helaas weer afmelden van deze groep.. ik heb hoogst waarschijnlijk zojuist een miskraam gehad. ? 
Buikpijn en veel bloedverlies met stolsels..
Ik wens jullie allemaal het beste en een hele fijne zwangerschap en een voorspoedige bevalling in juli! 
Ik hoop dat het ons ook snel gegund is!

Daisy vr, hè bah wat verschrikkelijk. Sterkte met het verwerken en hopelijk mag het snel weer raak zijn en blijven plakken!! 

Eikeltje, mijn dochter is 30 november 5 maanden. Ben dus nogal snel weer zwanger geraakt maar zeker niet minder welkom!! Hopelijk kan ik in ieder geval bv geven tot ze een half jaar is dus nog een goeie maand dan ben ik al heel blij maarja als het niet wil dan moet ik me daar ook bij neerleggen. Vind het wel pittig bv en zwanger , hoe ervaar jij dat? 

Vandaag waren mijn ouders even op bezoek zegt Mn vader; ben je zwanger ofzo?! Uh, nou nee dat zou niet best wezen zo snel hè. Sjonge, hoe dan! ?

Daisy vr wat vreselijk :( voelde je het aan komen of niet? 
Balen zeg! Uiteindelijk heeft er dan toch ergens iets niet goed gezeten:( 

Dank jullie wel! 
@anneke: Ja ergens wel.. ik heb maandag bloed laten prikken en mn hcg was nog maar 25. Dat zou met 5 weken al veel hoger moeten zijn. Dus dan is dat al een teken dat het niet helemaal goed gaat. Maarja natuurlijk hoop je alsnog op het beste. De vk zei ook dat ik ook met een hele late innesteling pas 4 weken zwanger zou kunnen zijn en dat het hcg daarom nog zo laag zou kunnen zijn.
maar de zwangerschapstesten werden ook steeds maar niet donkerder dus ik had al een voorgevoel. 
Blijft kut! Voor t eerst zwanger en dan dit. Maarja niks aan te doen.. 

Terug
Bovenaan