Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hoi Dames,
Ik hoopte maandag goed nieuws te hebben maar helaas heb ik vanochtend ook met 5 weken en 5 dagen een miskraam gehad, ik heb meteen de verloskundige gebeld en kon daar ook meteen terecht. Zij bevestigde helaas wat ik zelf al verwachte. ?
Daisy, ik wens je heel veel sterkte toe! Hopelijk komen we elkaar weer snel in een ander forum tegen en kunnen we dan leuker nieuws met elkaar delen.
Alle andere dames, ik wens jullie een super fijne zwangerschap toe en ik hoop niet dat jullie door ons nieuws onzeker worden, hoe shit dit ook is we weten dat dit kan gebeuren maar meestal gaat het gelukkig wel goed. Ik zal af en toe bij jullie spieken hoe het met jullie gaat, geniet ervan!

Oh nee nog een :( 
Wat erg meiden! Tuurlijk word ik er wat onzeker van Maar zo zie je maar weer wat een wonder het is als het goed gaat 
Hopelijk is het bij jullie snel weer raak! Sterkte komende tijd!

Haha stomme ik ?
Ik ben meteen naar de Kruidvat gereden om een test te halen om te kijken of de streep nu duidelijker was en of de clearblue iets anders aangeeft 
Maar ja hoor Kruidvat test gaf en een dikke vettere streep als vorige week en clear blue gaf nu aan 3+ 
Ik lijk wel een psychiatrisch patiënt ??? note to mezelf: loslatenmeid je kunt er toch niks aan veranderen 

Oh nee dames! Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte ;( 
Het maakt me juist doordat ik nog geen knal test heb gehad wel zorgen. Ondanks dat ik weet dat het niet altijd wat hoeft te zeggen.
@Anneke nou ik sluit me aan. Heb nu avonddienst maar morgen doe ik ook een test!

Sorry dames, het is nooit de bedoeling geweest om jullie onzeker of bang te maken. Achteraf had ik dit misschien niet met jullie moeten delen of in ieder geval niet net nadat jullie het verdrietige nieuws van Daisy hoorden, maar helaas dat is achteraf.
Dat ons dit op dezelfde dag gebeurd is super shit en stom toeval maar dit wil zeker niets over jullie zwangerschappen zeggen! Ik hoop dat jullie lekker gaan genieten of dit al aan het doen zijn en een super fijne zwangerschap hebben. Ik lees graag jullie leuke berichtjes en ervaringen van de eerste echo’s die er aan gaan komen.

Daisy en Maantje: Heel erg veel sterkte!! Dit bevestigt hoe onzeker de eerste periode is. Hopelijk mogen jullie snel weer een positieve test hebben, waarbij het wel blijft zitten etc.
Ik heb zojuist afspraak in t ziekenhuis volgende week donderdag, voor die vlek die te zien was. Hopelijk is het niets, en hopelijk is er dan wel een kloppend hartje. Heel fijn dat ik toch snel weer terecht kan.

Terug
Bovenaan