Uitgerekend Juli 2019 ♡

Oh Maantje en Daisy, superveel sterkte allebei. Het is gewoon heel erg kut. Hoop dat jullie goede steun hebben. En dat je ook niet te lang fysiek last hebt en alles snel weer op de rit hebt.
En hopelijk jullie ook gewoon snel weer zwanger (ik meteen bam maand erna, gun ik jullie ook

@Daisy en Maantje: Wat verdrietig! Heel veel sterkte en laten we hopen dat het snel weer raak en dan ook echt goed is! 
Na jullie berichten vind ik het moeilijk om mijn blije nieuws te melden. Maar vanmiddag mijn eerste echo gehad en alles was helemaal prima! Ze zag binnen no-time een kloppend hartje en dat alles goed zit. Wat een bijzonder moment! Over 3 weken de volgende! 

@ sanivdg balen zeg dat je nog geen kloppend hartje hebt gezien en spannend zeg ik hoop voor je dat er niks ergs is. Een week wachten is wel lang zeg succes!

@s-w super dat je een goede echo hebt gehad. Bij jou weer een spanning minder. Wat zal dat een fijn gevoel zijn die eerste periode is zo spannend. 

Heeft een van jullie wel eens met afvegen wat oud bloed gehad? Ik heb geen bloeding maar sinds vanavond met afvegen wel echt dat oude bruine (sorry tmi) Bloed?

Goedemorgen davl. 
Nee ik heb nog helemaal geen bloed gezien sinds mijn  laatste ongesteldheid zelfs niet eens lichtroze 
Maar lees overal dat dat wel mogelijk is. 

Terug
Bovenaan