Uitgerekend Juli 2019 ♡

Daisy vr en Maantje wat verdrietig! Deel het gerust. Jullie moeten ook je ei kwijt kunnen op dit forum. Het hoort er allemaal bij en daar zijn we ons allemaal van bewust. 
S-W gefeliciteerd met je goede echo. Wat een opluchting zeg. Ik moet helaas nog wachten tot 14 december. IK ben dan tegen die tijd volgens mij 7 weken en 4 dagen. Was je even ver als dat je zelf dacht?
davl ik heb ook geen bloed gezien nog. Maar volgens mij kan het niet zoveel kwaad als het niet helderrood is. 

@Davl ik heb nog geen bloed gezien sinds de laatste menstruatie maar overal lees je dat het geen kwaad kan als het om iets bloed gaat.

Lieve allemaal,
Ik denk dat ook ik mij moet afmelden voor deze groep. Gisteravond werd het oude bloed steeds helderder en meer. Ik kreeg ook echt menstruatie achtige krampen en vanmorgen ben ik ook al wat draderige stolsels verloren. Ik heb de verloskundige gebeld maar helaas kunnen zij niet zo veel doen. Mijn echo is wel naar voren gehaald naar 4 dec ze zei dat het niet gelijk een miskraam hoeft te zijn maar ik weet/voel dat dit niet goed is. Ik voel me leeg en verdrietig, maar weet dat het dit kan gebeuren.

He davl,
Wat vervelend zeg! niet leuk voor jullie! misschien is er nog een klein lichtpuntje hoop, maar als je al aangeeft dat het niet goed voelt is die kans klein!
jammer dat je toch nog lang moet wachten op die echo! hopelijk komt daar duidelijkheid uit en kun je het snel genoeg een plekje geven als het mis is.

Davl wat heftig en naar voor jou zeg. Ook wel balen dat je nog best lang moet wachten op de echo. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt die onzekerheid is ook niet fijn. Sterkte!

Goedemorgen,
Woehoe!! Dmv IUI ben ik eindelijk zwanger!! 10 december hebben we de eerste echo en volgens de online berekening ben ik uitgerekend op 25 juli.
Nu heb ik sinds gisteren wat "menstruatie" kwaaltjes,zoals pijn in mn onderrug, pijn in mijn nek en hoofd. Ik probeer me niet te veel zorgen te maken maar toch spookt er vanalles door mijn hoofd.
Kunnen jullie dit? Moet ik me zorgen maken?
Groetjes Debby

Hallo Debbie,
Jeej wat fijn voor je gefeliciteerd!
Ik ben ook 25 juli uitgerekend en heb toevallig ook 10 december de 1ste echo :)
Die klachten horen er volgens mij lekker allemaal bij dus probeer niet teveel te stressen de een heeft veel klachten en de ander helemaal niet.. en alles wat er tussenin valt.. zolang je geen stolsels bloed hebt is het volgens mij allemaal gewoon nog prima..

Vanochtend eerste echo gehad. Een prachtig kloppend hartje en precies 7w4d zoals gedacht. Vooralsnog staat de uitgerekende datum op 8 juli (dochter in mei jarig en zoon in september, precies ertussenin, wat een timing ?).
Helemaal happy vooral omdat ik door de weinig klachten me wel af begon te vragen of 't wel goed zit. 
Over 4 wk de termijn echo en volgend weekend met sinterklaas gaan we het de ouders vertellen, kan nu al niet wachten

Terug
Bovenaan