Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hallo dames! 
Ik lees graag met jullie mee. 
Vandaag 7 wkn zwanger en een mooi knipperlichtje op de echo mogen aanschouwen. Ik was enorm opgelucht. Maar blijft nog wel even spannend. 
Ik heb op 24 dec termijnecho. Ben dan 11 wkn. Volgens mn eigen berekening wordt t 16 juli. 
Verder moe, moe ,moe en met vlagen flink misselijk, pijnlijke borsten en veeeeel krampen. Ik heb een litteken keizersnede 1ste zwangerschap die ook veel vanbinnen trekt. Maar dat kan geen kwaad. 

Hallo dames! 
Ik lees graag met jullie mee. 
Vandaag 7 wkn zwanger en een mooi knipperlichtje op de echo mogen aanschouwen. Ik was enorm opgelucht. Maar blijft nog wel even spannend. 
Ik heb op 24 dec termijnecho. Ben dan 11 wkn. Volgens mn eigen berekening wordt t 16 juli. 
Verder moe, moe ,moe en met vlagen flink misselijk, pijnlijke borsten en veeeeel krampen. Ik heb een litteken keizersnede 1ste zwangerschap die ook veel vanbinnen trekt. Maar dat kan geen kwaad. 
Groetjes nvn

Hoi allemaal! Van harte gefeliciteerd!
Ook ik sluit me graag aan bij de club en hoop met heel mijn hart als alles goed gaat eind Juli ons eerste kindje te verwachten! Wanneer precies is mij een raadsel, volgens de test ben ik 2-3 weken maar volgens de verloskundige, die uitging van de eerste dag van mijn laatste menstruatie, al 6. Snap er niets van, ook omdat het naar mijn weten een "neppe" menstruatie was omdat ik een paar dagen daarvoor pas met de pil gestopt was. Maar we zijn dol gelukkig! Nu dus volgende week al de eerste (inwendige) echo. Was niet nodig maar kon zelf niet wachten tot 12 weken door alle spanningen, wil erg graag weten of het goed zit. Meer van jullie die gekozen hebben voor een vroege echo?
Succes en geniet allemaal! 

Ook ik sluit me aan bij het topic! :) Als alles goed gaat ben ik 14 juli uitgerekend van ons eerste kindje en is mijn eerste zwangerschap. Heb morgen mijn eerste afspraak bij de VK, ben nog nooit zo zenuwachtig geweest! Heb eigenlijk niet zo heel veel klachten, wat ik eigenlijk alleen maar eng vindt. Af en toe wat misselijk, maar vooral ‘s avonds juist en mijn borsten zijn wel al flink gegroeid maar niet extreem gevoelig en af en toe wel wat steken in mijn buik en wat moe, maar verder gaat het eigenlijk prima. Is dat gek? Zijn er meer vrouwen die weinig last hebben?
Groetjes Jessica 

Allereerst iedereen van harte gefeliciteerd!!
Ook ik sluit me aan bij het topic! :) Als alles goed gaat ben ik 14 juli uitgerekend van ons eerste kindje en is mijn eerste zwangerschap. Heb morgen mijn eerste afspraak bij de VK, ben nog nooit zo zenuwachtig geweest! Heb eigenlijk niet zo heel veel klachten, wat ik eigenlijk alleen maar eng vindt. Af en toe wat misselijk, maar vooral ‘s avonds juist en mijn borsten zijn wel al flink gegroeid maar niet extreem gevoelig en af en toe wel wat steken in mijn buik en wat moe, maar verder gaat het eigenlijk prima. Is dat gek? Zijn er meer vrouwen die weinig last hebben?
Groetjes Jessica 

Gefeliciteerd alle nieuwe zwangere dames :)
Iedereen heeft nu in een keer snel de echo! Wat fijn dat het bij iedereen goed mag zijn! 
Spannend! Laat even weten hoe het ging! 
@Jessica ook hier geen symptomen en ik zie het steeds vaker voorbij komen dus geen paniek! Wij vallen onder de gelukkige maar in deze periode is dat minder fijn natuurlijk! 
Morgen vroeg komt er een medewerker van moeders voor moeders Langs merk dat ik het erg spannend vind! Maar vandaag weer een dag dichter bij de echo nog 13 dagen:) 

Dankjullie wel dames! 
@lepeltjelepeltje: wij zijn van plan om het momenteel verder nig niemand te vertellen. Willen we na de 12 weken echo doen, zitten dan ook vlak voor de kerstdagen. Mooi kerstcadeau ? 
@S-W: de mindere eetlust is hier ook herkenbaar! Met name de warme maaltijden laat ik graag staan, bah! Probeer op andere manieren wel mijn voeding binnen te krijgen. Adviseren toch meerdere maaltijden op een dag te nemen. Misschien voor jou ook wat ? 
Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames! Het blijft even een onzekere tijd maar die gaat snel genoeg viorbij! 

Zojuist mijn eerste echo gehad en alles zag er goed uit!:) zo bijzonder om te zien dat er een hartje klopt in jou buik. 
Over 3 weken al de termijnecho:) 

Terug
Bovenaan