Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hallo allemaal,
Het was even stil aan mijn kant. Ik heb af en toe last van flinke krampen. Ik merk dat het mij angstig maakt voor een miskraam. Gisteren heb ik weer een erge pijn gehad die een tijdje aanhield. Daardoor heb ik gisteren een vroege echo gehad. Het zag er goed uit en we hebben het hartje zien kloppen! Zo bijzonder!!
De steken kunnen in combinatie met mn darmen zijn (prikkelbare darm syndroom) en daarnaast heb ik veel last blijkbaar van een volle blaas terwijl ik dan niet moet plassen.
hebben jullie ook van die erge steken? Ik zit nu in de 7e week van mn zwangerschap.
14 december hebben we weer een echo. En oja! Het is er 1 dus toch geen tweeling.
Groetjes!

[quote quote=10137619]Ik denk toch dat ik overtuigd ben voor de NIPT. Dankjewel allemaal. @Bloompjee; ik had 7 oktober als eerste dag laatste menstruatie en had gisteren al de eerste echo. De echo gaf aan dat het precies leek te kloppen met wat ik aangaf. Ik weet echter niet wanneer mijn eisprong is geweest. Ik snap wel dat je je ook niet onnodig zorgen wilt maken. Misschien toch even overleggen met de VK. Die maken dit vast vaker mee.;-)[/quote]
Jij bent volgens de VK nu 6 weken toch? Heb je ook al het hartje horen kloppen? Ik ga zo de VK bellen wat handig is voor mij omdat ik niet gezegd dat toen ze de afspraak maakte dat m'n ei op 11 nov was. 

mijn echo was blijkbaar net iets te vroeg vorige week, geen hartje maar verder wel goed. Morgen extra echo maar dan in t ziekenhuis doordat ze iets anders zagen (maar hoeft niet erg te zijn...maak me niet druk, september nog uitstrijkje gehad waar niks uitkwam...30 he) dan als t goed s wel kloppend hartje
ik overweeg om geen NIPT te doen. Geeft geen zekerheid als er iets gevonden wordt en als er wat uitkomt, wat doen je dan? Extra onderzoek geeft ook veel stress en onzekerheid. Maar moet het nog met partner overleggen.

Hi MichelleeL
Wat fijn dat alles goed was bij de echo! Ik snap dat je je zorgen maakt omdat je al eerder een miskraam heb gehad maar je moet 't maar zo zien dat dit een ander vruchtje is en het waarscheinlijk gewoon goed gaat. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik maak me ook druk om alles. Ik heb af en toe lichte steekjes, krampjes. Maar geen pijn. Ik zit ook nog maar op 4+4 dus misschien kan 't wel erger worden hoe verder je bent in zwangerschap? Weten mensen dit?
Drinken jullie trouwens nog koffie?? Ik drink 1 kopje per dag. Weet niet of dit kwaad kan? Ik hoor verschillende verhalen de ene zegt niet te veel en de ander zegt beter helemaal niet. Ik drink altijd cappuccino dus meer melk als koffie in princiepe 

goede vraag...ik dacht vorige week 6 weken te zijn (echo 6+1) maar ik heb vrij korte cyclus (24-25 dagen) en late eisprong (lh piek 28 okt), dus late innesteling (beetje helder bloed 4 nov, 2dagen voor nod)...de echoscopist dacht dat ik rond 5 weken was of 5+een beetje...laatste menstruatie was 13 okt. Ben erg benieuwd naar morgen!

ik drink geen koffie (nooit gedaan) wel thee. Thuis wel braaf rooibos, maar op t werk 3-4 kopjes andere thee (wel met maar 1 zakje). Ik denk dat 1 bakje koffie (met ook nog eens veel melk) per dag niet veel kwaad kan. Misschien aan vk vragen?

[quote quote=10137641] Jij bent volgens de VK nu 6 weken toch? Heb je ook al het hartje horen kloppen? Ik ga zo de VK bellen wat handig is voor mij omdat ik niet gezegd dat toen ze de afspraak maakte dat m’n ei op 11 nov was.[/quote]
Ik ben 7 weken en 3 dagen nu en echo gaf gisteren 7 weken en 1 dag aan, maar dat is altijd gokken. Maar dat is dus echt gerekend vanaf eerste dag laatste menstruatie. Hartje was heel mooi zichtbaar?
ik drink wel koffie, maar niet veel en altijd cappuccino. Gisteren niets over gehoord van de VK.
groetjes Jessica 

Terug
Bovenaan