Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hi Mommys to be! 
Ook mijn uitgerekende datum valt in juli. Wij zijn zo blij dat wij zwanger zijn van ons tweede kindje! Ik ben nu 6+2weken. Vinden jullie ook dat de tijd zo vreselijk verschrikkelijk langzaam gaat? 
Ik kan niet wachten om het van de daken te schreeuwen. Hebben jullie leuke ideeën voor het aankondigen van je zwangerschap op een originele manier? 

Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap toe, mogen jullie kindjes allemaal maar gezond ter wereld komen. 
XO

Hoi, allemaal gefeliciteerd! Hier ook zwanger 31 juli uitgerekend. Hebben jullie al kwaaltjes? Hier alleen lichte krampjes en lichte borstpijn
Hillywoodmom je eerste kind een trui aantrekken met ik word grote broer/zus is wel een leuk idee. 

@WR, op youtube vind je er leuke filmpjes over. Je stopt baking soda in een bekertje en voegt daarbij jouw (ochtend)urine, als de baking soda begint te borrelen is het een jongetje, als het stil blijft is het een meisje. Dit kan vanaf ongeveer 11 weken. Het lijkt gewoon een bakerpraatje, maar zag wel een paar bij wie het klopte hihi. Wil het voor de lol ook gaan proberen!

Ummie ik vermoed 14-7 omdat hij daarna pas gaat delen en groeien enz. 
Morgenvroeg de vroege echo. Spannend! Vandaag alweer 7.3 de tijd kruipt zoooo langzaam..
Dat van die baking soda super grappig gewoon proberen! ? kun je ook kijken op de Chinese kalender de voorspelling Haha kijken of dat dan allemaal uitkomt ?

Hallo dames,
Ik hoop dat bij jullie wel alles goed gaat.
Vrijdag middag is mijn menstruatie weer op gang gekomen, halsoverkop naar het ziekenhuis geweest om bloed te laten prikken. Een uur later mocht ik bellen voor de uitslag. Waar ik bang voor was is werkelijkheid geworden ik heb een miskraam gehad, de zwangerschapshormonen waren al bijna uit mijn lichaam. 
Ik voel me leeg, verdrietig en het voelt alsof ik gefaald heb.
Dames veel geluk gewenst, Debby

Terug
Bovenaan