Uitgerekend Juli 2019 ♡

Wow wat fijn al die positieve echos! Ik moet nog 2,5 week wachten. 14 december krijg ik hem. Ik ben dan denk ik 7 weken en 5 dagen. Ik ben benieuwd of ik het goed heb.
Gisteren moeders voor moeders langs gehad. Ondanks dat ik nog maar 5 wk+3 ben en gelijk een voetpad voor mijn deur heb mag ik toch al meedoen. Eerste keer natuurlijk al een paar druppels precies in de gleuf van het hendeltje van die kan gepiest. Dat klotste daarna gelijk over de vloer. Maar ja. Doekje erover en klaar. 

Gefeliciteerd weer alle dames met goede echo's en nieuwe zwangerschappen.
Ik heb vanmorgen iemand van moeders voor moeders op bezoek gehad.. toch altijd spannend en vooral die test.. maar het was gelukkig was ook op die test gewoon weer meteen zwanger.. haha

Sani, spannend. Fijn dat je je geen zorgen maakt.

Anneke, herkenbaar. Hier is vanmorgen ook iemand van moeder voor moeders op bezoek geweest. Gelukkig ook een vette streep, was idd even spannend. Heb ondertussen al een halve fles vol Haha... ik blijf lopen naar het toilet. Vond het cadeautje ook echt super leuk :)

Dwaallichtje, dat gebeurde mij ook de 1e keer Haha. Fijn dat je mee mocht doen.

michellee fijn een goeie echo!

Wij gaan ook wel voor de nipt test, mede doordat ik al 34 ben.

Ik heb toch even de VK gebeld omdat mij afspraak voor eerste echo op 7 december staat. Maar omdat de VK uit ging dat de eisprong 14 dagen na je menstruatie komt was ik volgens hun op 7 dec 7 weken. Omdat mijn ei niet op dag 14 valt omdat ik een lange cyclus heb valt hij bij mij op dag 20 dus gerekend ben ik dan 6 weken. Wel leuk zo'n vroege echo dacht ik eerst naar ben toch bang dat het hartje dan nog niet klopt en ik me onnodig zorgen ga maken heb ik toch maar de afspraak verzet naar 17dec.

Wij kozen bij de eerste, en nu weer om geen nipt test te doen. Ons werd uitgelegd dat deze test voornamelijk gedaan wordt zodat je nog op tijd een abortus kunt plegen mocht je je situatie niet aankunnen. Op latere termijn zouden afwijkingen namelijk ook gezien kunnen worden op een echo. Na deze uitleg van de verloskundige leek het ons daarom niet nodig om de nipt test te doen en wachten we gewoon af.
Iemand die bekend is met de nub-test en baking soda test? Zou dit voor de gein echt een keer willen doen.

Wat leuk! Gefeliciteerd allemaal!
Wens iedereen een hele goede en fijne zwangerschap!
Ik ben a.s vrijdag 6 weekjes zwanger en uitgerekende datum is 26 juli.
Mijn eerste echo is op 14 december kijk er erg naar uit maar vind het ook heel spannend allemaal. 

Ik heb even een vraagje..

Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 2 oktober
mijn ovulatie daarentegen was niet op 17, maar op 20 oktober
Cyclus van 29 dagen

volgens de berekening van 1e dag van laatste menstruatie zou ik nu 8 weken (10 juli 2019) precies moeten zijn. Omdat mijn ovulatie dus niet op de 16e dag was (volgens de menstruatieapp), maar op de 19e, vraag ik me af of ik dan 14 juli uitgerekend ben, of dat ik het moet houden op de eerste berekening? 

Ummie, Baking soda test? Wat houd dat in? Nog nooit van gehoord haha! 

Hier vanavond moeders voor moeders op bezoek gehad dus we gaan vanaf nu maar volle bak plas opvangen ?? 

Terug
Bovenaan