Uitgerekend Juli 2019 ♡

Debby, heel veel sterkte. Wat verdrietig :-( knuffel voor jou! Je hebt absoluut niet gefaald... maar ik kan mij je gevoel helemaal voorstellen, denk dat ieder dat gevoel zal hebben. 
kershje, veel plezier en succes!

Debbie wat vervelend zeg! 
Helaas is het overmacht en zat er ergens iets niet goed! Hopelijk gaat het snel wel goed! 

Debbie wat vervelend nieuws! 1.5 maand geleden heb ik ook een miskraam gehad, het vervelendste wat er is! 

Even mijn verhaal doen.. 
1.5 maand geleden een miskraam gehad na 1 week hormoon geprikt en het was uit mijn lichaam. 1 week daarna mijn eisprong en afgelopen week verschillende positieve testen gehad. Verloskundige geeft aan dat de kans groot is dat ik direct weer ben aangeteld. Volgende week donderdag eerste echo.. het is zo spannend, ik durf mijn gedachten nog niet vol er voor te gaan en dat brengt ook een schuldgevoel mee voor het geen wat er misschien wel zit. Ook geeft mijn lichaam duidelijk aan dat ik zwanger ben; pijnlijke borsten, misselijk, etc. We hopen zo dat het waar is en het nu wel goed mag blijven gaan! 

Debbie wat vervelend nieuws! 1.5 maand geleden heb ik ook een miskraam gehad, het vervelendste wat er is! 

Even mijn verhaal doen.. 
1.5 maand geleden een miskraam gehad na 1 week hormoon geprikt en het was uit mijn lichaam. 1 week daarna mijn eisprong en afgelopen week verschillende positieve testen gehad. Verloskundige geeft aan dat de kans groot is dat ik direct weer ben aangeteld. Volgende week donderdag eerste echo.. het is zo spannend, ik durf mijn gedachten nog niet vol er voor te gaan en dat brengt ook een schuldgevoel mee voor het geen wat er misschien wel zit. Ook geeft mijn lichaam duidelijk aan dat ik zwanger ben; pijnlijke borsten, misselijk, etc. We hopen zo dat het waar is en het nu wel goed mag blijven gaan! 

Hoi dames !
Allereerst van harte met jullie zwangerschappen :)
Ik ben zelf voor het eerst zwanger, iets meer dan 6 weken.
Mijn uitgerekende datum is om en nabij 23 juli 2019.
Ik maak me alleen nu al heel erg zorgen. Afgezien van wat vermoeidheid (wat nu ook al minder is), voel ik helemaal niks ! Omdat ik helemaal niks voel, voelt het voor mij niet 'echt', ik durf ook nog niet echt blij te zijn. Ik ben erg bang dat iets niet goed is met het vruchtje, of dat er sprake is van een leeg vruchtzakje.
De verloskundige waar ik morgen voor het eerst heen moet voor een kennismaking doet niet aan vroege echo's, en wil mij dus ook niet op deze manier gerust stellen.
Omdat ik toch graag wil weten of er wat speelt, heb ik nu een afspraak gemaakt voor een vroege echo bij een ander echo centrum. Daar kan ik aanstaande dinsdag (7 weken) heen. Ik kan haast niet wachten maar ben ook erg bang !
Ik vroeg me af of er hier dames zijn die zoiets hebben meegemaakt of nu ervaren, en dat het uiteindelijk toch goed zat ? of juist niet ? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
x M.

MamatweeduizendnegentienDit zou mijn zesde week zijn, ik weet het was nog heel pril maar als je al 4 jaar bezig bent.. We hebben met het ziekenhuis afgesproken dat we in januari iui poging 5 zullen plannen, even een maandje rust.

sterkte Debby!! 

Ik heb vanochtend mijn 2e vroege echo gehad, nu bij de gynaecoloog inwendig. Kloppend hartje en waarschijnlijk 6+4 of 6+5. Dus dat is heel fijn. Vorige week was er nog een vlek te zien (mogelijke cyste) maar kon nu niets vinden. Opzich goed dus. Met termijn echo wel in de gaten houden. Voor nu heel opgelucht en zo vk bellen vervolg afspraken. Hopelijk nog net voor kerst.
mn man is ook helemaal in de wolken door het zien en horen van het hartje.

Allereerst heel veel sterkte toegewenst Debby!
@Lil’ Boo; ik ken je angst heel goed. Ik heb zelf dezelfde angst uitgesproken qua weinig symptomen. Ik heb afgelopen dinsdag op de 7 weken + 2 dagen mijn eerste echo gehad en er was een mooi kloppend hartje te zien. Mijn VK zei dat ik ervan moest genieten dat het zo was. Er zijn mensen die de hele dag misselijk zijn en waarbij het alsnog mis gaat en mensen die nergens last van hebben die gewoon een gezond kindje ter wereld brengen. Ik hoop dat ook jij dinsdag gerust gesteld wordt!!
groetjes Jessica 

Terug
Bovenaan