Uitgerekend Juli 2019 ♡

Zo verdrietig Debbie, heel veel sterkte. Hoop dat jullie weer heel snel nieuw geluk hebben. ?❤️
Echo was goed vanmorgen. Ws 7w en n paar dagen maar t vruchtje lag er niet helemaal handig voor dus t meten was niet goed te bepalen. 
Verloskundige zei ook tegen mij dat de klachten miss nu iets toe gaan nemen of over n week dat kan ook normaal zijn. Dus over klachten wel of niet, niet te veel zorgen maken. 
Lil bo ik snap dat je nu elders n vroege echo laat maken zou ik denk ik ook willen. 

Bleghh de dagen duurde al lang om te wachten tot de echo 10 december.. 
Maar met een griepje in bed duren de dagen nog langer ? en men wat voel ik me ellendig zeg.. 
Zou ik de verloskundige moeten inlichten dat ik de griep heb en een flinke koortslip? 

Hallo allemaal!

Hier verwachten we in juli uitgerekend te worden.
Op 12 november na heel gedoe eindelijk positieve test in mn hand.
Laatste menstruatie begon op 4 oktober.
22 november eerste echo gehad erg snel i.v.m niche (controle of vruchtje daar niet zat) dat was niet het geval gelukkig.
Wel waren er 2 vruchtjes te zien waarvan 1 stuk kleiner was.
Echoscopiste durfde ons niet te vertellen hoever we waren maar dat waren nog geen 5 weken dacht ze. We hebben dus ook nog geen hartjes gehoord helaas.
Zit nu ook vreselijk gespannen weer af te wachten tot dinsdag bah!

Hallo allemaal,
Hier hadden we afgelopen zondag geheel onverwacht een positieve test in handen!
Nadat ik met mijn vorige partner 3,5 jaar IVF heb gedaan en daaar geen een keer zwanger van ben geworden waren we nu gestopt met de pil met het idee dat we het een half jaar zouden proberen en dan weer het medische circuit in zouden gaan.
Nu is mijn cyclus erg onregelmatig en meestal als ik van ellende een test doe krijg ik een negatief resultaaat en de volgende dag mijn mensturatie... maar deze keer duidelijk 2 streepjes!!!!!
Super blij maaar o zo onzeker... en wat duurt het nu ineens lang tot onze eerste echo op 18 december ?

Kershje wat fijn een goede echo.
Anneke, beterschap! Ik durf het je niet te zeggen eigenlijk. Je kan altijd voor de zekerheid even bellen.
Sydx gefeliciteerd! Succes met wachten, spannend! Hopelijk dinsdag een mooie echo.
Gebruiker10098908 gefeliciteerd! Wauw wat super fijn zeg! Ja duurt lang he dat wachten tot de 1e echo.
vanmorgen naar de dokter geweest, kreeg helaas nog niks voor de misselijkheid en het overgeven. Aangezien ik niet de hele dag aan het overgeven ben vond ze het nog niet zo nodig. 

Vanaf welke intensiteit aan buikkrampen zou ik me zorgen moeten maken... ik zit mezelf echt even gek te maken. Dinsdag een goede echo gehad en ik weet dat de kans op een miskraam dan iets verder afneemt, maar toch maak ik me bij elk krampje al zorgen die anders voelt als de vorige. Nu vanmorgen best wel af en toe last van krampen en het is bij lange na niet zo dat ik er krom van trek, maar ik ben zo bang dat het alsnog mis zou gaan en is mijn eerste zwangerschap, dus weet gewoon niet zo goed wat ik mag voelen. Okay het is pas half 8, dus erg lang is het nog niet, maar ik hoop gewoon dat iemand me een beetje gerust kan stellen. 

Groetjes Jessica 

Terug
Bovenaan