Uitgerekend Juli 2019 ♡

Goeiemorgen Jessica. Hier zei de verloskundige buikkramp hoort er bij, soms weinig, soms flink last van. Zolang je niet op je kop staat van de kramp en niet dubbel ligt van de pijn is er niks aan de hand. Wat maakt een zwangerschap je onzeker en bang he. 

[quote quote=10138369]Goeiemorgen Jessica. Hier zei de verloskundige buikkramp hoort er bij, soms weinig, soms flink last van. Zolang je niet op je kop staat van de kramp en niet dubbel ligt van de pijn is er niks aan de hand. Wat maakt een zwangerschap je onzeker en bang he.[/quote]
Dankjewel! Ja mijn VK zei ook wel zoiets, maar opeens denk je ja ze kunnen wel vanalles zeggen.. is inmiddels al weer stuk minder en zat absoluut niet krom van de pijn. haha ja ben zooo blij als de eerste 12-14 weken om zijn. Hoop dat ik dan eindelijk durf te gaan genieten. 18 december termijnecho, dus dat schiet op zich ook al wel weer op?

Ohnooo bij mij gaat het ook lekker hoor :( al twee dagen de griep en vanmorgen bij het wat lichtbruinig heldere afscheiding met afvegen.
Net maar de verloskundige gebeld die gaf aan dat de griep en een koortslip niet ernstigs is en ik paracetamol mag gebruiken. Het dat de afscheiding principe niets hoeft te betekenen het kan zijn met hoesten of niezen of krampen dat er een adertje is geraakt of nog wat oud bloed van de innesteling..  wanneer het bloed helder rood werd moest ik weer contact opnemen..
Pff wat een spannende tijd zeg.. vind het lastig om er mee om te gaan! 

Hoi dames,
ik heb al sinds maandag een ieniemienie beetje bruine afscheiding maar dat is echt maar een druppel per dag. Gisteravond ineens iets meer en mee rood... VK gebeld, ze kan niets voor me doen nu omdat we op een echo zeer waarschijnlijk nog geen hartje kunnen zien kloppen... nu geen rood bloedverlies meer maar weer bruin. Wel meer dan voor gistervond maara nog niet echt veel. VK zegt dat het nog alle kanten op kan en dat ik moet afwachten maar ik ben ondertussen super bang dat het mis gaat. Maandag weer telefonisch overleg hoe het weekend gegaan is en dan bekijken we of ik woensdag de 1e echo al krijg in de hoop dat we dan een hartje zien#bang?

Och meiden wat rot zeg. Ik kan nu wel heel stoer gaan zeggen dat licht bloedverlies erbij kan horen tijdens de zwangerschap... maar als ik dat zelf zou zien zou ik ook schrikken en angstig zijn. Knuffel voor jullie. Hopelijk stopt bij beide het bloedverlies heel snel en komt niet meer terug... 
Anneke beterschap
gebruiker10098908 hopelijk woensdag een goede echo.

Oeh dat lijkt me nog enger inderdaad. Het schijnt inderdaad normaal te zijn dat je licht bloedverlies hebt, maar ik zou dat ook echt heel eng vinden! Hoop zooo dat het allemaal goed gaat voor jullie!! En dan zeur ik om een beetje buikkramp.... 
heel veel sterkte dames!!
groetjes Jessica 

Gister een goede echo gehad! Hartje gezien en kindje lag ondersteboven?. 7 weekjes ben ik nu en dan 18e intake in het ziekenhuis. En 2 januari pas de termijn echo

Terug
Bovenaan