Het is stil hier. Alles goed met jullie?
Ik ben nu 9 weken (en 1 dag) en de dagen kruipen op het moment voorbij. Ik sluit me graag aan bij je winterslaap Anneke! Hier dan tot 12-12 als we de termijnecho hebben.
Het overgeven is iets minder, maar nog wel flink beroerd. Ik kijk uit naar het moment dat ik weer kan genieten van eten ipv dat het een ‘moetje’ is. Ik ben nog niet aangekomen, maar heb het snelle afvallen in ieder geval kunnen stoppen.
Deze week toch maar alvast op mijn werk verteld dat ik zwanger ben (alleen aan mijn leidinggevende). Ik wil niet dat er gedacht wordt dat ik de kantjes ervanaf loop. Ben blij dat het hoge woord er daar uit is. Hij was ook super blij voor me.
Ik merk dat ik familie en vriendinnen een beetje ontloop. Ze vragen of we een hapje gaan eten en dan val ik direct door de mand dus ik hou alles een beetje af. Nog twee weekjes, dan is dat gelukkig voorbij!
Lukt het jullie nog om te sporten? Ik voel me er nu even te ziek en te slap voor, maar hoop dat ik snel weer iets kan gaan doen. Bootcampen zal ik niet lang volhouden, maar heb al een zwangerschapsfitness in de buurt gevonden. Iemand daar al ervaring mee?