Uitgerekend Juli 2019 ♡

Fijn dat je een goede echo hebt gehad! 
Ik heb gelukkig sinds vanmorgen geen gekleurde afscheiding meer gezien.. Hopelijk blijft dat zo! 
Nog 10 dagen tot mijn eerste echo... KAN IK GEEN WINTERSLAAP DOEN VAN 10 DAGEN? haha 

Fijn dat je een goede echo hebt gehad! 
Ik heb gelukkig sinds vanmorgen geen gekleurde afscheiding meer gezien.. Hopelijk blijft dat zo! 
Nog 10 dagen tot mijn eerste echo... KAN IK GEEN WINTERSLAAP DOEN VAN 10 DAGEN? haha 

Het is stil hier. Alles goed met jullie?
Ik ben nu 9 weken (en 1 dag) en de dagen kruipen op het moment voorbij. Ik sluit me graag aan bij je winterslaap Anneke! Hier dan tot 12-12 als we de termijnecho hebben. 
Het overgeven is iets minder, maar nog wel flink beroerd. Ik kijk uit naar het moment dat ik weer kan genieten van eten ipv dat het een ‘moetje’ is. Ik ben nog niet aangekomen, maar heb het snelle afvallen in ieder geval kunnen stoppen. 
Deze week toch maar alvast op mijn werk verteld dat ik zwanger ben (alleen aan mijn leidinggevende). Ik wil niet dat er gedacht wordt dat ik de kantjes ervanaf loop. Ben blij dat het hoge woord er daar uit is. Hij was ook super blij voor me. 
Ik merk dat ik familie en vriendinnen een beetje ontloop. Ze vragen of we een hapje gaan eten en dan val ik direct door de mand dus ik hou alles een beetje af. Nog twee weekjes, dan is dat gelukkig voorbij! 
Lukt het jullie nog om te sporten? Ik voel me er nu even te ziek en te slap voor, maar hoop dat ik snel weer iets kan gaan doen. Bootcampen zal ik niet lang volhouden, maar heb al een zwangerschapsfitness in de buurt gevonden. Iemand daar al ervaring mee? 

Hoi allemaal! ik sluit mij ook aan! na 17 dagen overtijd en de eerste week alleen maar negatieve testen. vanochtend dan 3 positieve testen! Volgens mij eigen berekening zou ik dan 25 juli uitgetelt zijn! 
Het was niet geheel geplant maar wij zijn wel ontzettend blij! Maandag gelijk even langs de huisarts!

Ik had gister mijn echo, godzijdank was alles goed en een sterk kloppend hartje. Mn vermoede klopte en ben dus wat vroeger dan ik dacht; nu dus 7.6.
Het is nog wel prilletjes dus alles rustig aankijken. Over 4 weken (28-12) de termijnecho!

Hoi meiden! Ik ben voor de eerste keer zwanger (suuuper blij). Ik zit over 3 dagen op 8 weken, maar voel me niet goed. Iedere ochtend overgeven en de hele dag door misselijk. Ik probeer eten binnen te houden en genoeg te drinken. Ik geef op schaal van 10 de misselijkheid continu wel een 8 ( of soms zelfs hoger). Hoe zit dat bij anderen en hebben jullie tips? Liefs a 

Anneke, wat fijn. Is het weg gebleven? 
Sw wat rot dat je zo beroerd bent. Herkenbaar, niet fijn he. Ik ben nu 1 kilo afgevallen afgelopen week. Hoop ook niet teveel af te vallen. Ik wik straks een sport gaan doen speciaal voor zwangere vrouwen. Nog even in verdiepen wat ze precies hebben hier. Ben je weer iets opgeknapt?
Anneke en s w ik doe met jullie mee met die winterslaap. Laat mij maar 12/12 rond 9u wakker worden ?
Limburgsmeadje, gefeliciteerd
Unmie wat fijn!
Gefeliciteerd gebruiker10098963 hier ook flink misselijk de hele dag door. De huisarts wilde helaas nog niks voorschrijven hiervoor. Ik kreeg als tip op fora droge crackers eten voor je opstaat of gele vla eten.
Hier heeft de verkoudheid goed doorgezet. Niks fit ook en daarnaast misselijk en overgeven. Ben het hele weekend bij m’n ouders ivm oppassen neefje, verjaardag en voetbal... maar wat moeilijk om m’n mond te houden zeg... maar wil het sowieso wel alleen vertellen met vriend er bij en niet zonder hem. Dus nog even kaken stijf op elkaar 

S-W ik sport wel, meerdere dagen. Ik doe alles behalve wat meer rustpauzes. Verder train ik mijn rechte en schuine buikspieren niet. Je kan gewoon doorgaan met wat je doet, maar goed op je houding letten en naar je lichaam luisteren.
Meiden met misselijkheid, probeer verse gemberthee te maken (eventueel met wat suiker/honing en een smaakje) En droge crackers kunnen ook goed helpen. Probeer ook echt elke keer wat te eten. 

Terug
Bovenaan