Uitgerekend Juli 2019 ♡

Pepperi bedankt voor je reactie. Ja, de vla, crackers bisquitjes hier ook in de aanslag hihi. Mag ik vragen hoeveel weekjes jij bent? Wordt het overgeven al wel wat minder?   Ja snap het lastig om het dan niet uit te kunnen leggen ;-) 

Ik ben ook vreselijk misselijk ? bij de eerste zwangerschap beroerd geweest maar nu toch wel erger..
Maandag eindelijk de eerste echo ?

Gefeliciteerd allemaal dames!
Wat vervelend dat jullie zo'n last hebben van middelijkkheid en andere kwaaltjes.. 
Ik ben zwanger van de eerste en volgens mijn berekening 21 Juli uitgerekend, maar ik heb juist echt helemaal nergens last van. Dit maakt me toch wel behoorlijk angstig of alles wel goed zit en kan het dan ook nog nauwelijk geloven dat het echt zo is, maar na 2 eigen testen en 1 door moeders voor moeders zou het toch wel moeten kloppen...!?
Herkennen sommige van jullie je hierin, het juist hebben van geen klachten? Klinkt heel gek maar zou soms haast willen dat ik het wel had zodat het wat meer werd bevestigd. Dinsdag de eerste vroege echo, zo benieuwd en zo zenuwachtig.

[quote quote=10138909]Gefeliciteerd allemaal dames! Wat vervelend dat jullie zo’n last hebben van middelijkkheid en andere kwaaltjes.. Ik ben zwanger van de eerste en volgens mijn berekening 21 Juli uitgerekend, maar ik heb juist echt helemaal nergens last van. Dit maakt me toch wel behoorlijk angstig of alles wel goed zit en kan het dan ook nog nauwelijk geloven dat het echt zo is, maar na 2 eigen testen en 1 door moeders voor moeders zou het toch wel moeten kloppen…!? Herkennen sommige van jullie je hierin, het juist hebben van geen klachten? Klinkt heel gek maar zou soms haast willen dat ik het wel had zodat het wat meer werd bevestigd. Dinsdag de eerste vroege echo, zo benieuwd en zo zenuwachtig.[/quote]
Ik herken het heel goed qua dat je soms wat meer klachten zou willen. Ik heb op een beetje vermoeidheid na eigenlijk geen klachten. Afgelopen dinsdag een positieve echo gehad, dus ben wel wat gerust gesteld. Mijn VK zei, geen zorgen om maken er zijn mensen die heel misselijk zijn en veel klachten hebben en een miskraam krijgen en er zijn mensen die nergens last van hebben en waarbij alles gewoon goed gaat. Ik moest er juist blij om zijn? dus nee je bent absoluut niet de enige?
groetjes Jessica 

ik ben nu ca 7 weken. Al 3 weken ontzettend moe. Kan wel 12 uur lang slapen. Savonds uit werk kan ik niks, zo moe. Maar doe ook nog een 2 jarige studie (voor het werk) waar ik huiswerk voor moet doen...daar loop ik nu wel mee in de knoop. Studie duurt tot mei/juni, dus als alles goed gaat komt dat perfect uit.
verder alleen misselijk. Zo nu en dan erg misselijk, maar dan moet ik eerst wat eten (cracker) en vooral even niet drinken. Nog niet overgegeven gelukkig. Opzich blij dat de symptomen hier even bij blijven.
mijn intake bij vk is 20 dec, termijnecho 31 dec.
afgelopen donderdag al hartje gezien en gehoord :D

Even niet op het forum geweest en wat veel berichtjes. Sterkte voor de dames met de kwaaltjes. Hopelijk worden ze niet erger. 
Bloedverlies lijkt me ook zo spannend. Gelukkig is het weer weg zo te lezen. Hopelijk blijft dat ook zo.
Wachten op de echo duurt zo lang. 10dec eerste echo. Hier ook last van misselijkheid en duizelig en zo ontzettend moe.

Terug
Bovenaan