[quote quote=10138909]Gefeliciteerd allemaal dames! Wat vervelend dat jullie zo’n last hebben van middelijkkheid en andere kwaaltjes.. Ik ben zwanger van de eerste en volgens mijn berekening 21 Juli uitgerekend, maar ik heb juist echt helemaal nergens last van. Dit maakt me toch wel behoorlijk angstig of alles wel goed zit en kan het dan ook nog nauwelijk geloven dat het echt zo is, maar na 2 eigen testen en 1 door moeders voor moeders zou het toch wel moeten kloppen…!? Herkennen sommige van jullie je hierin, het juist hebben van geen klachten? Klinkt heel gek maar zou soms haast willen dat ik het wel had zodat het wat meer werd bevestigd. Dinsdag de eerste vroege echo, zo benieuwd en zo zenuwachtig.[/quote]
Ik herken het heel goed qua dat je soms wat meer klachten zou willen. Ik heb op een beetje vermoeidheid na eigenlijk geen klachten. Afgelopen dinsdag een positieve echo gehad, dus ben wel wat gerust gesteld. Mijn VK zei, geen zorgen om maken er zijn mensen die heel misselijk zijn en veel klachten hebben en een miskraam krijgen en er zijn mensen die nergens last van hebben en waarbij alles gewoon goed gaat. Ik moest er juist blij om zijn? dus nee je bent absoluut niet de enige?
groetjes Jessica