Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hier ook wat kwaaltjes maar nog niet in extreme gelukkig. De misselijkheid komt steeds vaker en langer (helaas) nu ook gewoon in de nacht (helaas) Haha ik sta denk ik wel 4x per nacht op. Plasssen, misselijk. Nog maar enkele x gebraakt dus daar mag ik niet over klagen. Beschuitjes bij bed en 1 kopje gemberthee als ik op sta. 
Neem het er nu maar ff goed van lekker vroeg naar bed tussen 21.00 en 22.00 en als ik vrij heb pas om 10.30 eruit? soms zo moe dat ik dan om 15.00 echt weer ff moet slapen. Dit weekend lange avond gehad en pas om 23.30 in bed, mannn daar ben ik de hele dag zo beroerd na geweest. Herkent iemand dit? En duizelig idd voel me beetje zon slappe tod de hele dag

Ik ben ook wel benieuwd hoeveel uren jullie per week werken? Lijkt me best pittig met fulltime werken. Ik werk zelf nu nog 4,5 dag, soms in de avond, maar vanaf januari nog maar 24 uur. Kijk er eigenlijk nu wel stiekem naar uit, lekker wat vrije tijd. 
Ik heb nu wat meer last van misselijkheid sinds een paar dagen. Maar nog niet overgegeven. Dat je in de trein zit, heel misselijk bent en er naast je iemand rijstewafels met rosbief gaat beleggen... 
Hoop dat het goed gaat met de dames die wat bloedverlies hadden? 

Allemaal gefeliciteerd ik sluit me hierbij ook aan ben eind juli uitgerekend.
ik heb wel een vraagje aan alle dames!
ben zo bang dat het mis gaat of dat het hartje niet klopt. Ik heb namelijk geen zwangerschaps symptomen ik slaap alleen erg slecht . Heeft hier iemand ervaring mee ?

[quote quote=10139076]Allemaal gefeliciteerd ik sluit me hierbij ook aan ben eind juli uitgerekend. ik heb wel een vraagje aan alle dames! ben zo bang dat het mis gaat of dat het hartje niet klopt. Ik heb namelijk geen zwangerschaps symptomen ik slaap alleen erg slecht . Heeft hier iemand ervaring mee ?[/quote]
Ook ik heb weinig symptomen, alleen erg moe verder nergens last van. Afgelopen dinsdag een mooi kloppend hartje gezien? 
@lepeltjelepeltje: ik werk tot mijn verlof gewoon 40 uur. Dus even bikkelen, na mijn verlof ga ik terug naar 24 uur.
groetjes Jessica 

Veel gebeurd weer hier! Heftige en verdrietige maar ook mooie berichten.
Hier nog steeds erg veel misselijk en inderdaad ook duizelig. Morgenochtend de eerste echo, verwacht ongeveer 8 weken te zijn. Hopelijk bevestigd de echo dat. Zal blij zijn als alles er goed uit ziet dan weet je weer even waarom je je soms zo beroerd voelt, als het goed is krijgen we er iets heel moois voor terug! 

Kershje dat herken ik zeker als ik te laat op bed ga heb ik daar de volgende dag ook last van.
Lepeltjelepeltje ik werk 28 uur veel gebroken diensten en minimaal 1 avond per week
Wat goed nieuws Jessica altijd fijn een goede echo. Lijkt me zo bijzonder  
WR succes morgen met je echo

Ik werk 36u per week op contract (ene week 45u en andere week 32u etc) ga van client naar client. (Ook gebroken diensten / soms avonden) Op maandag heb ik een dag dat ik 7.15u de deur uit ga en pas 19u thuis ben... ben dan echt kapot. S middags ben ik altijd al zo moe de laatste tijd. 
Ben het hele weekend bij m’n ouders geweest en heb met moeite m’n mond kunnen houden. Wil het zo graag vertellen, maar natuurlijk wel graag met vriend erbij. Ben hele weekend misselijk geweest en overgeven. Vandaag ook duizelig en zo slap. Morgen toch maar weer even dokter bellen ivm de misselijkheid. 

Terug
Bovenaan