Uitgerekend Juli 2019 ♡

MammavanB ook succes met je echo morgen!
Pepperi zo zeg wat pittig. Ik werk 28 uur in de thuiszorg en vind dat al zwaar met de kwaaltjes en vermoeidheid.  Wat vervelend dat je zo last hebt van misselijkheid hopelijk kan de huisarts wat betekenen beterschap

Mammavanb veel succes?
Ik werk eigenlijk 24 u maar afgelopen maand 2x 40u + overwerk ivm cursus, dat was niet chil! Deze maand gelukkig laatste cursusdag en dan kan ik weer terug!24u gelukkig! Was maar n paar x maar idd merk echt t verschil tussen 40 en 24

Ik werk als ambulant begeleider op school en bij mensen, gezinnen, kinderen thuis (van opvoedondersteuning, tot bezoekregeling begeleiding, tot huiswerkbegeleiding tot psychische problematiek, lvg etc) heel divers. Daardoor helaas ook in huizen waar vollop gerookt wordt (dat vind ik heel wat mindet, zeker omdat ik de geur niet zo goed kan verdragen)
thanks. Voel mij vandaag echt bagger. Net m’n avondeten er ook weer uitgegooid helaas. Dus morgen meteen de huisarts maar bellen, want dit is niks.

Ik werkt niet, zit thuis met een peuter. Als ik jullie zo hoor heb ik echt met jullie te doen. Hoop dat jullie er gauw tussenuit kunnen!
Hier ook elke dag misselijk met zo om de dag overgeven. Het blijft me verbazen hoe anders het dit keer gaat, vergeleken met de vorige. 
@MammavanB succes! Hoop dat alles goed zal gaan!

Ik werkt niet, zit thuis met een peuter. Als ik jullie zo hoor heb ik echt met jullie te doen. Hoop dat jullie er gauw tussenuit kunnen!
Hier ook elke dag misselijk met zo om de dag overgeven. Het blijft me verbazen hoe anders het dit keer gaat, vergeleken met de vorige. 
@MammavanB succes! Hoop dat alles goed zal gaan!

Terug
Bovenaan