Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hee allemaal, 
Wat een berichten ineens zeg! Ik kan het niet bijhouden om iedereen persoonlijk te antwoorden.  
Maar voor de mensen met een goede echo wat fijn! Vanaf nu kun je echt gaan genieten! 
Voor de mensen  met komende week een echo heel spannend ben benieuwd naar jullie verhalen! Mijn echo moet nog een weekje wachten.
Voor de mensen die onzeker zijn over geen symptomen  ik heb ook totaal geen symptomen! Afgelopen week alleen de griep gehad en vreselijk moe maar misschien hangt dit samen! En nu de griep bijna over is word ik snot verkouden helaas! 
Ik ben een verpleegkundige met een fulltime kantoor baan van maandag tot vrijdag dus ik hoop mijn werkzaamheden nog lang te kunnen volhouden thuis zitten is niets voor mij!  
Verder beginnen ik en mijn vriend er langzaam aan te wennen dat het zo is! We hebben het vermoeden dat mijn moeder iets door heeft ze begint iedere keer als ik er ben over kinderen/baby's terwijl dat voorheen nooit was.. nu zei ze van de week dat ze had gedroomd dat ik een tweeling kreeg (hoe toevallig kan het zijn) ik wist niet waar ik kijken moest hahahaha 
Fijne week iedereen :) 

Ummie, 5+4 nu. Entiya magrabia? :p Tot nu toe is het te doen, maar ik denk dat het veel zwaarder gaat worden als ik zoals mijn vorige zwangerschap erg misselijk wordt. Hoe ervaar jij het zelf? Zo te lezen al veel last van misselijkheid en overgeven. Wanneer begon dat bij jou?

Hahaha ik grap ook tijd tegen mijn vriend dat het een tweeling is.. dan kijkt hij mij aan en dan zegt ie nee dat kan niet..! 
Het zou even schrikken  en aanpassen zijn maar goed altijd welkom natuurlijk! Maar de kans zou erg klein zijn volgens mij. 

Hoi Allemaal. 
Ik wil mij ook graag aansluiten bij jullie. Ik verwacht ergens eind juli uitgerekend te zijn.
Ik heb een dochter van 3 jaar, toen wij voor de 2e wilden gaan heb ik 2 keer een miskraam gehad daar wel erg van geschrokken maar gelukkig was het die keer daarna wel goed raak is 6 maanden geleden onze zoon geboren. Tijdens de zwangerschap wisten we het zeker wij gaan geen 'perfect' moment meer afwachten voor de volgende en we zien wel wanneer ik weer zwanger raak. 3 maanden terug gelijk raak en zwanger dat is ook weer een miskraam geworden 6 weken terug helaas maar het goede nieuws is dat ik daarna weer gelijk zwanger ben geraakt en vorige week vrijdag een mooie hartje heb zien kloppen op de echo. Wat ben ik blij en hopelijk nu geen miskramen.
Ik heb net als een aantal van jullie ook geen symptomen. Bij mij is dat dus blijkbaar juist een goed teken want de keren dat het een miskraam is geworden had ik juist last van veel verschillende zwangerschapssymptomen.
Ik ben pas net weer aan het werk na mijn verlof dus het werk zal wel even schrikken denk ik haha.
Wanneer gaan jullie je werk inlichten? 

Gefeliciteerd! Wat heftig je miskramen :-(
ik ga straks de huisarts bellen, ben hele weekend en vandaag zo misselijk en veel overgeven. Daardoor ook zo slap als een vaatdoek.
heb m’n collega op school (waar ik in de klas zit om een jongen te begeleiden) vanmorgen maar ingelicht. Dit ivm continue toilet (plassen of overgeven)... verder wil ik werk eigenlijk pas met 12 weken inlichten. In ieder geval al m’n collega’s. Een leidinggevende hebben we niet ivm zelfsturend team. 
MamavanB ja maar even aankijken. Ben heel slecht in mij ziek melden. Heb ook 2 contracten bij m’n werkgever ivm 2 kostenplaatsen. Via het ene contract ben ik nu tijdelijk bezig met een promotie, daar kan ik dan straks op solliciteren. Dus ben ook beetje “bang” als ik mij ziek meldt dit ten koste gaat van de sollicitatie straks. Even aankijken hoe het loopt

@Mamatweeduizendnegentien wat grappig zeg! Klopt inderdaad hihi, jij ook dus?! Stuur me anders even een email als je dat wilt op f.aizaa@live.nl
@Gebruiker10099197 wat heftig zeg jouw verhaal! Hopen dat het dit keer wel goed verloopt, hou ons op de hoogte.
@Pepperi kijk het idd aan, en vraag ook even advies van je huisarts ivm je werk en het ziek zijn. 

Terug
Bovenaan