Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ja moeders voelen het inderdaad aan! Die van mij had al een cadeautje in haar tas voor het moment waarop ik het zou vertellen haha! 
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb het gevoel dat de misselijkheid wat aan het afnemen is. Eten gaat een stuk beter nu. Ik wil niet te snel blij zijn, maar dit maakt alles een stuk beter te doen! Wel sinds een paar dagen heel duizelig. 
Ik werk 36 uur en ben veel op pad. Een kantoorbaan met wc in de buurt was nu wel fijn geweest. Maar ik kan wel goed mijn tijd zelf indelen, dus ik begin nu vaak iets later zodat ik rustig op kan starten. 
Succes met alle echo’s deze week! Dat er maar veel blije berichten mogen volgen! 

Jeetje wat een heftig verhaal gebruiker. Zoveel miskramen lijkt me echt heel heftig. Maar wat een mooi nieuws dat het nu alweer zo snel raak mag zijn, hopelijk gaat het nu goed!
Vanmorgen hebben wij de eerste echo gehad, 8 weken en een mooi kloppend hartje gezien. Helemaal gelukkig weer! Hopelijk wordt de misselijkheid wel snel iets minder want dat is echt onhandig met ook nog een baby van 5 maanden die steeds maar 30/45 minuten per keer slaapt overdag ?.
Succes met de echo's deze week, hopelijk alleen maar mooie en goede berichten!! 
Wij mogen 24 Dec voor de termijnecho. 

Zoveel respect voor alle vrouwen die zwanger zijn en die al kinderen hebben en daar dus met alle zwangerschapskwalen ‘gewoon’ voor moeten zorgen. Lijkt me best pittig! 

ik werk op papier 32 uur, waarvan 1 dag studie onder werktijd. ben sinds paar maanden dag minder gaan werken aangezien ik ook nog 12-15 uur/week thuisstudie heb. (door de stress heeft t denk langer geduurd voor ik zwanger werd, wat ook weer stress meegaf)
meeste tijd zit ik op kantoor, maar soms ook panden bouwkundig inspecteren hele dag, soms zonder wc in de buurt. (en smerige panden)

Grappig al die herkenbare info. Hier ook een mega drempel om te koken en zoetigheid staat op 1. Ik ga voor nu maar even voor de wat simpele gerechtjes, broodje, soepje maar zeker niet uitgebreid koken.
werk 34u ook in de ambulante begeleiding. Zeer onhandig op het moment haha maar probeer privé rust te houden. 
Heel leuk om de positieve echo’s te horen, super! 

Terug
Bovenaan