Uitgerekend Juli 2019 ♡

mn eerste echo was bij echoscopiste, uitwendig. Blijkbaar 5 week nog wat ipv 6+1, week later bij gynaecoloog inwendig 6+5 geschat toen.
je voelt vrijwel niks, en zo ver gaan ze er niet in ;)

Eerste echo bij onze dochter moest na uitwendig alsnog inwendig voor beter beeld. Vandaag bij de eerste echo tweede kindje alleen uitwendig gehad. Het is maar net of ze het uitwendig goed genoeg kunnen zien maar ik heb inwendig ook niet als vervelend ervaren. Hooguit een beetje ongemakkelijk. Maargoed je wil een kloppend hartje zien dus dan heb je je broek zo op je knieën als ze erom vragen haha ! 

WR en MamavanB, wat fijn!
Lepeltje; spannend! Veel succes en plezier morgen ik kook wel elke avond en eet ook wel. Helaas blijft het er nooit lang in. Vandaag werkte ik tot 19.30u, heb mooi makkelijk Griekse schotel van aviko in de oven gedaan... ideaal. De verloskundige zei tegen mij dat de 1e echo vaginaal zal gaan (ben dan 7 of 8 weken?)
An89, leuk, we doen dus (ongeveer) hetzelfde. Leuk, maar idd niet echt ideaal. 
Vanmorgen dokter gebeld maar omdat het ook griep kan zijn wil ze nog niks voorschrijven tegen de misselijkheid en het overgeven :-( maar ik ga morgrn mooi weer bellen denk ik. Vandaag ook weer veel overgegeven helaas. 

Echt leuk dat iedereen nu beetje de echo begint te krijgen!! Spannend LepeltjeLepeltje!! Laat even weten hoe de echo was? Bij mij was de echo ook uitwendig en was goed duidelijk te zien. Is verder ook niet over inwendig gesproken.
ik ben van plan na mijn verlof 24 uur te gaan werken, mijn werkgever weet er al van en begon er gelukkig zelf over?
ik ben nu 8 + 1 maar krijg mijn broeken nu al bijna niet meer dicht, zijn er meer die daar al last van hebben? Is mijn eerste zwangerschap, maar mijn borsten zijn echt al ruim een cup gegroeid en mijn buik (baarmoeder dan denk) ook al flink gegroeid denk.? best lastig zo om het nog 4 weken verborgen te houden, ben blij dat het winter is haha!
groetjes Jessica 

Ummie ik heb je gemaild 
Gebruiker10098662, dat zijn je darmen lieverd. Die kunnen uitzetten. Heb er zelf ook last van. Ik ben 3 cupmaten gegroeid mijn vorige zwangerschap haha. Heb je trouwens een Medisch traject gehad? Aangezien je al een echo hebt gehad, met 6 weken? 

Hey allemaal. 
Ben 7 weken nu. En heb ook al een opgeblazen buik. Dat zijn inderdaad je darmen. 
Ik had gisteren een echo en alles was goed. Ben enorm opgelucht want had wel stress. 
Proficiat aan iedereen en veel succes voor diegene die nog voor een echo moeten. 

Bij mij was het via de buik. Ze zei wel erbij dat ze eerst via de buik probeerde en als dat niet lukt ze wel een vaginale echo ging doen. Maar we zagen t kleintje gelijk zitten ?

Terug
Bovenaan