Uitgerekend Juli 2019 ♡

[quote quote=10139738]Ummie ik heb je gemaild
Gebruiker10098662, dat zijn je darmen lieverd. Die kunnen uitzetten. Heb er zelf ook last van. Ik ben 3 cupmaten gegroeid mijn vorige zwangerschap haha. Heb je trouwens een Medisch traject gehad? Aangezien je al een echo hebt gehad, met 6 weken?
[/quote]
Oh okay haha, dat kan ook natuurlijk?
nee had hem met 7 weken en dat doen ze standaard bij onze verloskundigepraktijk?

Wat een goed nieuws de mooie echo's!
Ik had met 6 weken eerst uitwendig een echo was heel licht een hartje te zien toen toch even voor beter beeld inwendige echo gedaan. Bij de vorige zwangerschappen alleen uitwendige echo's gehad vanaf 7 weken toen was het al heel goed te zien via de buik. 
M'n borsten beginnen nu ook gevoelig te worden. Haha 3 cupmaten gegroeit mooi hè kom maar op met die volle decolleté ?

Hoi allemaal, ik kom ook even meetypen ? Wij hadden 16 november een positieve test in handen en zijn heel gelukkig! Ik denk dat ik nu op ongeveer 6.4 weken zit, donderdag de eerste echo dus heel benieuwd! Het verbaaste mij dat ze zo vroeg al een echo doen, ik ging er van uit dat je de eerste echo rond de 12 weken kreeg maar schijnbaar is het standaard bij onze verloskundige om het rond de 7 weken te doen. Ik ben zo'n 4 jaar geleden geopereerd aan mijn eierstok, ik had daar een cyste zitten en die was geknapt. Dat deed echt ontzettend veel pijn, vergelijkbaar met een blinde darm ontsteking en daarvoor heb ik ook een inwendige echo gehad. Ik zie dan ook echt op tegen een inwendige echo en hoop dat het donderdag uitwendig lukt.
Ik heb trouwens niet veel symptomen, ik moet vaak naar de wc maar dat moest ik daarvoor ook al vaak. Gevoelige darmen vaak wat kramp en dunne ontlasting en avonds wat sneller moe. Hoop dat het zo blijft want ik heb een soort fobie voor overgeven daar kan ik echt niet tegen.

Hallo allemaal,
Ik ben 6.4 zwanger en verlies sinds een week elke dag een beetje bruin bloedverlies/afscheiding met soms een beetje roze erbij. Maak me heel erg zorgen dat het een miskraam word had de verloskundige al gebeld maar de assistente zei dat ik mijn echo van volgende week vrijdag moet afwachten ben dan 8 weken. 
Iemand hier ervaring mee of wat ik het beste kan doen?
Ik begrijp dat het niet tegen te houden is en ondanks ik dan natuurlijk heel erg verdrietig ben wil ik wel graag weten waar ik aan toe ben vandaar ik eventueel alvast een eerder echo wilde. Zo rot die onzekerheid :(

hee xproudmommiex: helaas had ik vorige week ook een beetje bruine afscheiding mijn verloskundige zei dat het geen kwaad kon zolang je geen helder bloed en krampen hebt.. daarna is het bij mij heel de week weggeweest 
En Vanmorgen had ik een flinke klodder rood slijm.. daarna even niks en vanmiddag had ik weer wat van dat bruine afscheiding 
Ook ik maak me er erg druk maar meer als afwachten op de echo kun je niet doen ik heb geen buikkrampen gelukkig.. 

hee xproudmommiex: helaas had ik vorige week ook een beetje bruine afscheiding mijn verloskundige zei dat het geen kwaad kon zolang je geen helder bloed en krampen hebt.. daarna is het bij mij heel de week weggeweest 
En Vanmorgen had ik een flinke klodder rood slijm.. daarna even niks en vanmiddag had ik weer wat van dat bruine afscheiding 
Ook ik maak me er erg druk maar meer als afwachten op de echo kun je niet doen ik heb geen buikkrampen gelukkig.. 

Terug
Bovenaan