Wat heeft iedereen al snel echos. Ik moet nog wachten tot 14 dec. Maar ik ben vandaag ook nog maar 6 weken 2 dagen.
Heb sinds vorige week al last van misselijkheid, maar toen bleef het bij een beetje ongemak voor de eerste maaltijd en veel boeren overdag. Gisteren 4x moeten braken en heel de dag misselijk geweest vandaag niet moeten braken, maar tot 15 uur misselijk geweest. Ik wordt ook om 5 uur wakker omdat ik zo misselijk ben. Gisteren en vandaag maar ziek gemeld. Ik kan me niet voorstellen hoe anderen kunnen werken als je je zo belabberd voelt. Ik hou de hele dag mijn teiltje de gaten, zodat ik er op tijd bij kan zijn.
Heb net van de huisarts wat zetpillen gekregen. Deden ze helemaal niet moeilijk over. Ik heb wel een historie van veel braken bij migraines en het begon al met 5.5 weken dus ik denk dat ik het wel nodig ga hebben. Ik ben van plan om vannacht ook bij elke keer plassen ook maar wat te eten. Het probleem is bij mij echt het ergste met een lege maag. Zodra ik wat stevig voedsel naar binnen heb gewerkt gaat het wel, maar dat is best lastig als je zo missselijk bent.