Uitgerekend Juli 2019 ♡

Goedemorgen bij mij is sinds gister avond het bloede en de bruid afscheiding weer weg..! 
Gelukkig! En sinds vannacht 5 uur voor het eerst flink misselijk ? hopelijk is dat een goed voor teken! 
Hoe gaat het bij jou proudmom. 
Dwaallichtje wat erg dat je nu al zo misselijk bent dit is de eerste keer dat ik me zo voel maar kan me voorstellen hoe belabberd je je voelt als je dit dag in dag uit hebt! 

[quote quote=10140102]Hallo Ook ik voeg me bij deze groep. Op 12 november positief getest door een eerdere miskraam bij 6 weken nog niet echt het vertrouwen gehad en echt te geloven dat het goed gaat. Afgelopen maandag bij 7+2 echo gehad. Mooi vruchtje van meer dan 1cm gezien met kloppend hartje en dooierzakje. Zo mooi om te zien maar ook nog moeilijk te geloven. Nu de 18e dec de termijnecho met intake. Gelukkig was de verloskundige fijn om naar te luisteren. Fijn om er met mensen over te praten aangezien wij nog tot de 18e dec willen wachten met vertellen[/quote]
Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en we dachten dat ik 9 weken was, maar de VK gaat nu uit van 7 weken omdat het vruchtje pas 1 cm is. Dat was wel een hele teleurstelling, want ik kijk er zo naar uit en we hoopten de termijnecho voor de kerst te hebben zodat we het met de feestdagen aan familie konden vertellen.
De termijnecho hebben wij nu na nieuwjaar.

Hoi allemaal,
Wij hebben gisteren de eerste vroege echo gehad, en het zag er goed uit! Er zat al een boel leven in, haha. De verloskundige zei dat ze meestal nog niet echt bewegen, maar bij ons kon je het al goed zien. Ben vandaag 8+5 weken, uitgerekende datum 12 juli. Vanavond gaan we het in ieder geval onze ouders alvast vertellen! 21 december hebben we de termijnecho, en als deze ook goed is mag iedereen het weten!
Ik had eerst nog niet zoveel zwangerschapskwaaltjes, maar sinds ik voorbij de 8 weken ben, ben ik goed beroerd :-( Maandag en gisteren ziek thuis gebleven, en vandaag nog steeds niet lekker. Buikpijn, misselijk, maagzuur, moemoemoe... Dat zullen jullie vast wel herkennen :)

Hee allemaal, 
Omdat ik vanmiddag weer bruine afscheiding had heb ik toch maar de verloskundige gebeld omdat ik niet meer tegen  de spanning kon ik mocht meteen langskomen.. 
Samen met mijn vriend hebben we het mooie hartje zien kloppen en zag er tot op heden alles heel normaal uit.. waar de bruine afscheiding van kwam kon ze niet precies zeggen! 
Rond de 7 weken ben ik nu.. het is in dit stadium nog steeds garantie tot aan de deur maar ik ben voor nu gerust gesteld dat in ieder geval het begin gemaakt is :) 
Maandag mag ik weer terug komen omdat die afspraak toch al stond :) 
En de kwaaltjes had ik niet, tot vandaag al heel de dag verschrikkelijk misselijk ! 

Fijn Anneke, zolang het bruin blijft lijkt het me niet zorgelijk, maar hopelijk verdwijnt het helemaal. Hoever was je volgens de vk?
Wij gaan wel een nipttest doen waarschijnlijk... 

Terug
Bovenaan