Uitgerekend Juli 2019 ♡

Goedemorgen dames,
Gisteren mijn eerste, vroege, echo gehad omdat ik bloedverlies bleef houden: een goed kloppend hartje te zien. Het bloedverlies wordt waarschijnlijk veroorzaakt doordat er een 2e vruchtzaakje te zien was maar dat is leeg.
Super gelukkig met het kloppende hartje... ik ben weer iets meer gerustgesteld.
18 december de volgende echo

Wat fijn positieve berichten allemaal!
ik heb emesafene gekregen gelukkig het helpt.
Vraagje hebben moeders hier ervaring met zwangerschap en het eigen risico? Is het sowieso handig om deze op een laag bedrag in te stellen nu of zullen deze kosten over t algemeen wel meevallen? Iemand ervaring hiermee?

Annegenentachtig, ik zou je eigen risico inderdaad laag instellen omdat je nooit weet hoe het gaat lopen. Ik dacht bij mijn vorige zwangerschap dat ik wel thuis kon bevallen dus ik geen extra kosten zou maken. Uiteindelijk met zwangerschapvergiftiging in het zkh terecht gekomen, en ik had het hoogste eigen risico. Dit jaar dus maar even een laag eigen risico nemen..

Volgens de verloskundige was ik ook ongeveer 6.5 dat had ik zelf ook uitgerekend maar ze kon het nog niet 100% zeker zeggen 

Anneke wat naar ook het bruine afscheiding maar wat goed dat je de vk gebeld hebt en langs mocht komen super fijn dat je voor nu wat gerustgesteld bent gelukkig een mooi hartje zien kloppen! 
Bij mij gaat het nog het zelfde helaas ook iedere dag last van bruine afscheiding en gisteravond erg buikpijn. 
Denk dat ik ook nog een keer de vk bel of ik echt niet eerder terecht kan. 
Ben alleen bang als het een inwendig echo is dat ik ga bloeden. 
Ben morgen 7 weken dan zou het met een buitenwaartseecho ook zichtbaar al kunnen zijn. Ik ben benieuwd die spanning is vreselijk.  

Heb gebeld naar de verloskundige en de assistente zegt dat er helaas geen plek is en dat het te vroeg kan zijn voor een echo dat er dan misschien nog geen kloppend hartje zichtbaar is en dat het bruin verlies vaker voorkomt. 
Ze gaat het overleggen met de vk en belt me terug ben benieuwd. 

Terug
Bovenaan