Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hoop maar dat alles meevalt voor jullie allebei!! Heel veel sterkte en succes in ieder geval!! Hopen dat jullie snel terrecht kunnen en goed bericht krijgen!
ik heb de hele dag al beetje zeurende pijn in mijn buik en hartkloppingen in mijn buik af en toe. Heb het eerder in de zwangerschap al vaker gehad, maar blijft me mega onzeker maken. De pijn varieert een beetje tussen links, rechts en midden. Zou het al bandenpijn kunnen zijn? Ben nu 8 weken + 3 dagen en heb vorige week een mooi kloppend hartje gezien. Wordt beetje gek van mijn eigen onzekerheid, maar ik verlies geen bloed, dus probeer maar positief te blijven. 
Groetjes Jessica 

Dankjewel Jessica!
Begrijpelijk dat het je onzeker maakt maar ik denk wel dat het erbij kan horen. Gelukkig dat je al een goede echo hebt gehad en geen bloedverlies hebt. Inderdaad proberen positief te blijven. Hopelijk zakt de pijn en hartkloppingen in je buik snel weer.

Ik mag aanstaande maandag alvast terecht voor een echo en als ik meer ga bloeden of pijn krijg kan ik terug bellen. Vind het wel rot zo vlak voor het weekend maar afwachten. 
Vanaf hoe veel weken maken jullie de zwangerschap bekend?

Spannend proudmom! Hopelijk kunnen ze jou net als mij ook gerust stellen.. Hoe staat het met jou bruine afscheiding? Mijne is helaas nog steeds aanwezig maar probeer het van me af te zetten en te denken dat het normaal is er klopte immers een mooi hartje.. 
Wij willen het met de kerst bekend maken ik ben dan rond de 10 weken :) 

Ja vind het best eng allemaal, maar denk dat het meevalt allemaal en het gewoon het groeien van de baarmoeder is. Het is vanmiddag ook weer een hele tijd minder geweest? 
wij hebben dinsdag 18 november termijnecho en wil dat weekend erna het rustig aan beetje gaan vertellen. Eerst tegen familie en dan vrienden enzo en dan na mijn vakantie mijn collega’s. 
Onze ouders en mijn bazin hebben we het op de 8 weken al verteld na de eerste echo. Het werk kon ik niet helemaal onderuit, maar ze houdt het voor zichzelf.
groetjes Jessica  

Zo blij!! Net een positieve echo gehad! Hopelijk blijft dit wondertje het wel goed doen en mogen we het in juli in onze armen sluiten! Wat vind ik het spannend! 

Wij hebben vandaag de eerste echo gehad, alles was goed en het hartje klopte! Ik ben nu 6 weken en 4 dagen, uitgerekend op 28 juli. Met een buik echo was het gelukkig meteen goed te zien. 
Proudmom, hopelijk heb jij maandag ook een goede echo! 

Wij hebben het alle ouders nu verteld. En alle goede vrienden. Meteen een bos bloemen bezorgd gekregen! Schoonouders zagen het totaal niet aankomen hahaMorgen nog een etentje met vriendinnen waar ik het nieuws ga brengen, die verwachten ook niets. Twijfel, maar denk dat ik het ook al aan mijn baas ga vertellen. 

Terug
Bovenaan