Uitgerekend Juli 2019 ♡

Wat fijn meiden weer wat kloppende hartjes ?
Proudmam gelukkig mag je maandag heen nog even het weekend doorkomen en hopelkjk krijg jij dan ook zo'n mooie echo. 
Ik heb het mijn ouders al verteld ivm oppas voor de echo ik was ook zo onzeker dus last minute een echo en toen kon ik er niet omheen natuurlijk ?
Volgende week nog een echo met 8 weken dan m'n schoonouders vertellen en broers en zussen en de termijnecho zo net voor oud en nieuw zijn dus wel leuk als we met oud en nieuw het de vrienden kunnen vertellen. Het werk heb ik het gister verteld maar ik vlieg dus dat maakt eigenlijk altijd iedereen wel in een vroeg stadium bekend. Als houdt diegene natuurlijk nog wel een tijdje zijn mond maar vliegen doe ik niet meer nu. 

Hier ben ik weer! 
Het waren in deze week veel echo’s inderdaad. Gisteren had ik een echo, alles was goed en waarschijnlijk 21 juli uitgerekend. De termijnecho heb ik op 20 december...

Wat fijn alle goede berichten met mooie echo's! Alvast veel plezier gewenst met het vertellen aan andere! 
Anneke wat rot dat je nog steeds last hebt van bruin verlies maar inderdaad positief blijven je hebt gelukkig al een mooie echo gehad! 
Ik heb ook nog steeds last van bruinverlies en helaas gisteravond ook rood bloedverlies gehad. Vanmorgen met de verloskundige gesproken en als ik t weekend meer ga bloeden mag ik terug bellen maar voor nu houden we de afspraak op maandag om te kijken of als het een miskraam is of word de baarmoeder leeg en schoon is en al zou het hartje kloppen paar uur later alsnog mis zou kunnen gaan vandaar ze me voor nu niet wilde laten langs komen voor extra teleurstelling. Begrijpelijk maar die klap zal ik dan vd week ook hebben meer dan afwachten kan ik helaas niet doen. Heb wel af en toe wat buikpijn maar had zoiets van dat kan erbij horen. 

Dat is een onzeker weekend, balen!
je zinnen verzetten met andere leuke dingen. Ik zou gewoon van het goede uitgaan. Hoever ben je nu precies? 
Je kan ook rood bloed hebben door andere oorzaken..voor een miskraam kan je je geloof ik vooraf erg ziek voelen. Succes!! 

Hoi!
Ik ben nieuw hier. Uitgerekend op 26 juli en ja, het is mijn eerste dus ik vind het allemaal behoorlijk spannend. 18 december heb ik de eerste afspraak bij verloskundige en echo. Voor mijn gevoel duren de dagen nu eeuwen!

[quote quote=10141365]Hoi! Ik ben nieuw hier. Uitgerekend op 26 juli en ja, het is mijn eerste dus ik vind het allemaal behoorlijk spannend. 18 december heb ik de eerste afspraak bij verloskundige en echo. Voor mijn gevoel duren de dagen nu eeuwen![/quote]
Gefeliciteerd met je eerste zwangerschap!! Inderdaad super spannend, maar voor je het weet is het zover en heb je de eerste echo!! Ik ben nu 8 + 5 en is ook onze eerste, heb vorige week mijn eerste echo al gehad, maar heb de 18e mijn termijnecho! Nog maar 1,5 week aftellen haha! 

Gefeliciteerd :) 
Hier is de rust weer wat wedergekeerd de misselijkheid is zo goed als weg alleen zo duizelig als een malle.. de bruine afscheiding is aan het afnemen heb ik het idee gister een paar veegjes en vandaag nog niets dus hopelijk blijft dat weg want dat vind ik toch een akelig idee..  
Iedereen zegt dat het oud bloed is Maar ik heb het is grondig onderzocht haha beetje smerig maar ik ben er niet van overtuigd dat het oud bloed is.. 
Verder weer heel veel zin in de echo van maandag! Hoe gaat t bij jou proudmom! Hopelijk si het bloede gestopt en heb je weer enige hoop dat het goed kan komen! 
Ik heb afgelopen dagen veel gelezen over bloedverlies en afscheiding en het schijnt dat sommige vrouwen dit gewoon hebben de eerste weken van de zwangerschap... 
Ik duim voor je mee en zal een kaarsje aansteken voor je vandaag:)

Terug
Bovenaan