Uitgerekend Juli 2019 ♡

Gefeliciteerd Aimeili met je zwangerschap en is ook spannend de eerste echo maar komt vast goed! 
Goed nieuws Anneke dat de bruine afscheiding aan het afnemen is en ook fijn dat je niet meer zo misselijk bent. Hopelijk gaat de duizeligheid ook snel over. 
Lief jullie medeleven en interesse met mij gaat het vandaag wel redelijk probeer zoveel mogelijk mn gedachten te verzetten en positief te blijven al is dat erg lastig gaat het ene moment beter dan het andere. Heb gelukkig tot nu toe geen rood bloed meer gehad en bruin nog een klein beetje.
Jij ook succes maandag weer met de echo Anneke :) 

Gefeliciteerd Aimeili?
Vandaag 8+5 en kijk echt zo uit naar de termijnecho nog 1,5 week. Blijft toch spannend. 
Gisyeren n wit slipje aan (heb meestal zwart) zag wat opgedroogd rood bruinig. Vervolgens de hele avond gekeken of ik nog S wat zag maar gelukkig niet. Voor Mn gemoedsrust nu toch maar weer verder met zwart, toch schrik je meteen al was t miss nog minder dan n druppel. 
Hebben julllie ook al iets voor jezelf en baby gekocht? Heb 2 zwanger winter jurken en 2 panty’s en een schattige gebreide walvis muziek mobiel veeeel te duur maar oh zo mooi. Gunde mezelf na de 8 weken ook om iets moois uit te zoeken.
hoe is t met jullie misselijkheid? Heb t maar soms en nog maar 3x n avond of nacht boven de plee (niks ochtend ??)
xxx

Anneke maandag de echo, alvast heel veel succes ?
laat je nog weten hoe t was?
Ik spring er nu trouwens weer ff midden in op t forum heb t denk ik een week of 1,5 week niet meer gelezen. Ben niet echt op de hoogte. Proud mom hopelijk is alles gewoon goed. 

Wij hebben de termijn echo gehad, alles was gelukkig goed! Je kon nu ook al armpjes en beentjes zien spartelen... echt zo'n verschil met twee weken eerder.

Inmiddels wat broeken besteld... alles begint wel steeds krapper te zitten nu.

[quote quote=10141825]Wij hebben de termijn echo gehad, alles was gelukkig goed! Je kon nu ook al armpjes en beentjes zien spartelen… echt zo’n verschil met twee weken eerder. Inmiddels wat broeken besteld… alles begint wel steeds krapper te zitten nu.[/quote]
Aaah super fijn!! Nog iets veranderd aan de uitgerekende datum? Wij de 18e, kan echt niet wachten tot het zover is!! Ik begin ook al wat last te krijgen met mijn broeken haha, buik begint echt al te veranderen.?

[quote quote=10141861]Nee, is de derde gebleven. Heel veel plezier vast![/quote]
Dankjewel!! Duurt nog even, maar is ook zo weer om?

Terug
Bovenaan