Uitgerekend juli 2021

Hihi wie weet ?, wel lekker als alles voorderest klaar is .. zou fijn zijn als ze zeker nog 2 weekjes erin kan blijven ?.. hoop op goed nieuws voor jullie donderdag ofwel wat gezakt of op gelijk niveau dan.. ik zal zeker morgen laten weten hoe de afspraak bij mij is verlopen ! Hopelijk toch gewoon goed ?.. had je nog gevraagd voor de bevalling welke houding ivm met het vele vocht vast houden slimmer is ? ?

Nou ik ben terug van me afspraak en ga gelijk door naar het ziekenhuis , ik word dus ingeleid .. super spannend en hopelijk gaat alles goed ! Hopelijk binnenkort goed nieuws bij jullie ook ♥️?

Hoe is het bij jullie?? Nanosh al trotse mama? Mootje hoe was je controle gister? Ik ben gister per direct opgenomen in het ziekenhuis want mijn eiwitten in de urine waren nog veel meer gestegen en mijn bloeddruk was weer hoger dus het is nu echte zwangerxchapsvergiftiging. Gelijk aan het infuus gelegd met zout water oplossing zodat in geval van nood mijn aderen open staan. Nu zit alles dicht door het vocht. Ze willen zoiezo wachten tot 37 week met inleiden dus dat betekent dat ik hier nog wel even lig. Ik hoop echt dat ze zich voor die tijd zelf meld want dit is echt verschrikkelijk. Totale bedrust en fijn infuus continu in de hand. Hoop dat het met jullie beter gaat!???

Jeetje het zit jou ook echt niet mee hè ? Elke keer weer schrikken natuurlijk. Lijkt me ook vreselijk om zo lang in het ziekenhuis te moeten liggen en je kan/mag niks. Ik snap dat je wilt dat ze wat eerder komt, maar begrijp ook wel dat ze liever niet hebben dat ze voor 37 weken komt. Deze weken zijn nog wel belangrijk voor de groei en ontwikkeling. Hopelijk knap je wel wat op van het infuus en word je wat beweeglijker. Of is het infuus alleen om de aderen open te houden? Bah wat een ellende weer. Heel veel sterkte. ???

Controle was gisteren goed, mijn buik voelde wel hard aan dus weet eigenlijk niet zo goed wat daar nu mee was. We gingen daar ook verder niet zo op door. Ik had nu een andere vk uit het team en die zei, oh het wordt wel een grote baby ? Geen enkele controle te horen gekregen en ook met de metingen nooit naar voren gekomen, maar merk dat ik daar nu wel wat nerveus van wordt. Dinsdag moet ik alweer, dus zal dat toch nog even navragen. Verder was alles goed.

Nansosh, ik zit ook al steeds te kijken of je al nieuws hebt. Hopelijk gaat alles goed!

Terug
Bovenaan