Uitgerekend juli 2021

Heb ook gelezen over die thee inderdaad .. besloten dat niet te doen ivm met het al vele toilet gebeuren ? vandaar gekozen voor dadels .. hoop dat het ons beide een beetje helpt hihi .. : bollebuikpunt , oh neeee ? en je sliep nog juist zo goed .. je was ook wel lekker vroeg zo te zien ..!! Misschien vanaf nu dan ook maar aan de middag dutjes ? ?

Bah Bollebuikpuntnl dat kon er ook nog wel bij! Hopelijk kun je overdag voldoende rusten en is het maar een paar nachten en slaap je straks weer beter. De warmte helpt ook niet echt mee.

Ik heb even over de dadels gelezen Nanosh, maar ik zie dat ik daarmee al te laat ben haha.

Ja ik weet ook niet tot in hoever het echt werkt hoor .. het zou zo fijn zijn .. ? bollebuikpuntnl misschien voor jou wel een idee ? Dadels & frambozenbladthee ? je zit als het goed is op het juiste termijn om te starten met de dadels. ( 6 per dag vanaf 36 weken zwangerschap ) mocht je geïnteresseerd zijn.

Spannend, hoor je dan ook of je misschien al op korte termijn ingeleid wordt? Bij mij is het alleen de reguliere controle. Bloeddruk meten, hartje luisteren en vertellen hoe het gaat. Ik sta meestal zo weer buiten.

Ja mocht het er allemaal niet beter uitzien dan waarschijnlijk wel.. vind het ergens best een beetje eng .. en denk ik nee laten we gewoon afwachten … andere kant denk ik kom maar op met die inleiding ( mocht het echt niet anders gaan ). Zo wisselvallig .. ?

Terug
Bovenaan