Uitgerekend juli 2021

Nanosh, van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat ze er is en dat alles goed gaat met jullie. Ik snap dat je wat teleurgesteld bent, maarja hoe een bevalling verloopt is nu eenmaal niet te voorspellen. Ik hoop dat je niet al te veel last hebt van de keizersnede en dat je heel spoedig herstelt. Ben je inmiddels weer thuis of moet je nog even in het ziekenhuis blijven? Geniet lekker van je meisje! ? ?

Ooooh Nanosh wat fijn dat ze er is, van harte gefeliciteerd! Snap wel dat het even een knop omdraaien is dat het niet gelukt is op de natuurlijke manier maar je bent er nu vanaf. Hopen op een spoedig herstel en heerlijk gaan genieten van jullie gezonde kleine meid!?❤️

Ja best schrikken allemaal maar ze zit nog steeds rustig in mijn buik, dus echt afwachten nu wanneer het begint en anders volgende week zaterdag inleiden.?

Ik moet nog eventjes in t ziekenhuis blijven .. oh echt bollebuikpuntnl, spannend hoor .. hopelijk tot die zaterdag dan .. of wanneer het dan ook losbarst hoop dat ze er goed en gezond uitkomt en jij natuurlijk ook .. ben heel benieuwd blijf hier ook meelezen ?! Dus aankomende week nog meer kleintjes op de planning .. hihi van mootje ook en feutje

Gefeliciteerd Nanosh! Hopelijk gaat het herstel voorspoedig ❤️

Bij mij lijkt het zich nog niet door te zetten, maar het blijft wel pijnlijk/zeurderig genoeg om verder niet veel te doen vandaag. Wordt nog wat met de bevalling straks ?

Goedemiddag dames, hier even een update van mij. Vanmorgen verloor ik de slijmprop en dacht ook wat vruchtwater, maar dit was niet duidelijk genoeg en twijfelde of ik nu moest bellen of niet. Nou die twijfel werd gauw weggenomen, want een paar uur later braken mijn vliezen (gelukkig in de badkamer ?). Nog geen weeën, af en toe wat lichte kramp. Later vandaag komt de verloskundige even voor een check. Het zal nu in ieder geval niet lang meer duren! Ik vind het zo spannend. Bij jullie nog nieuws?

Spannend Mootje! Hou ons op de hoogte ;)

Bij mij is het bij gerommel gebleven. Ik heb wel het idee dat Feutje wat dieper in m'n bekken zit nu, dus hopelijk heeft het wel wat gedaan. Ben benieuwd wanneer m'n kleine jongen er echt uit wil komen, hopelijk snel! ? Ik geniet stiekem al van blauwe muisjes op m'n boterham, die vind ik zo lekker!

Nou dat ging nog wat sneller dan verwacht. Gisteravond om 21:50 is onze zoon geboren. Ik kreeg eind vd middag al sterke weeën en om 19:00 kwam de verloskundige voor een check, had ik al 10cm! Vrij snel daarna ook al persweeën. Ben dus ook thuis bevallen ipv in het ziekenhuis. Helaas kwam de placenta niet vanzelf en moest ik alsnog naar de OK ook ivm veel bloedverlies. Onze kleine man doet het heel goed en ik voel me ook wel iets beter. Hopelijk in de loop vd ochtend naar huis! En dan genieten ?

Hoe gaat het bij jullie?

Terug
Bovenaan